Helena Hunting: serija Črnilo in jeklo

 Oj!


Prebrala sem trilogijo Črnilo in jeklo, serijo erotičnih oziroma ljubezenskih romanov s pridihom razburljivosti. Rekla bi, da me spominjajo na serijo Prvinska napetost, saj ima poleg romantične zgodbe tudi pridih neke blažje kriminalke. 

  1. Ožgana krila
  2.  Oklep iz črnila
  3. Razpoke v črnilu 


Zgodba govori o Tenley, magistrski študentki, ki je preživela hudo letalsko nesrečo. V njej so umrli vsi njeni prijatelji in družina. Še vedno je zlomljena. Dela v antikvariatu, ki stoji nasproti Inked Armourja, tetovažnega salona. Tam dela tudi Hayden, privlačen potetoviran moški z veliko pirsingi. Tudi on ima za sabo bolečo preteklost, saj so mu pred sedmimi leti umorili oba starša. Takrat se mu je odpeljalo in zatekel se je v mamila in seks. Sedaj je spet prišel na prava pota in se zagledal v Tenley. Njun odnos je poln vzponov in padcev ter težkih trenutkov prebolevanja bolečine. Tenley medtem Haydnu zaupa tetoviranje svojega hrbta. Skozi zgodbo spremljamo njuna nihanja, reševanje stvari iz preteklosti in veliko nežnosti. Ob strani jima stojijo prijatelji; Lisa, Sarah, Jamie in Chris. Kako se bo razpletlo vse skupaj?
Tretja knjiga govori o Sarah in Chrisu ter njuni viharni ljubezni. Oba imata okostnjake v svojih omarah in oba jih poskušata odstraniti za vedno. Sarah dela v striptiz klubu kot natakarica, da bi zaslužila dovolj denarja za študij, Chris pa ima težave s svojo družino. Se bosta uspela odpreti drug drugemu in zaživela skupaj?

"Drug drugega sva zaznamovala, pa ne samo s črnilom na koži, temveč vse do duše. V tem življenju, kolikor dolgo že bo, bova drug drugemu vedno predstavljala oklep."

Taka zvrst knjig mi je zelo ljuba še iz najstniških let. Všeč mi je, da knjiga ni samo erotična oziroma romantična, ampak ima še en kup razburljivih zapletov. Sicer ni toliko erotičnih prizorov kot po navadi v takih knjigah, ampak mi jih je bilo še vedno preveč za moj okus. Opažam da so se moji okusi z leti spremenili. Še vedno rada preberem romantične in erotične romane, le ta pri takih prizorih zavijam z očmi. Knjiga mi je bolj všeč zaradi dodatnih zapletov. Veliko dogodkov v knjigi nam prikazuje, da je življenje kruto in da se je treba pobrati. Tudi ogromno dobrih citatov lahko najdemo v knjigi.

"Včasih se pomembnosti takšne stvari zaveš šele, ko jo skoraj izgubiš, in takrat tudi spoznaš, koliko si resnično vreden. Nekako sva drug drugemu postala vse in temu se nisem upiral."

"Družine si ne moremo sami izbirati, lahko si izberemo samo ljudi, ki jih imamo radi in nas imajo radi."

Ne priporočam tistim, ki vam romance in erotični romani ne odgovarjajo :)

Ocena: 4/5

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf