E. L. James: Gospod

 Ojla!


Danes je na sporedu spet romanca. Rada se vračam k njim, saj so moj primarno žanr. Ob branju se sprostim in odmislim, služijo mi za odklop med težjimi knjigami. 

Za tole knjigo sem pričakovala, da bo taka kot avtoričina trilogija Petdeset odtenkov sive, ampak sploh ni bilo tako! Prav tako so me zbegale ocene na Goodreadsu, ki so najrazličnejše, od najslabših pa do najboljših.



In ni se začelo obetavno. Knjiga (spet) govori o bogatem moškem, ki menjava ženske v postelji kakor spodnje hlače. Maxim Trevelyan je ženskar in pred kratkim je izgubil brata v prometni nesreči. Od bratove smrti naprej pa je tudi grof, saj je prevzel ta naziv in podedoval vso družinsko dediščino. V stanovanje pa dobi novo čistilko, mlado albanko Alessio. V trenutku mu pretrese tla pod nogami, njemu se pa niti sanja ne, kakšne grozote je Alessia pretrpela. V Anglijo so jo pritihotapili in zbežala je. Živi v nemogočih razmerah in kmalu se njeno življenje obrne na glavo. Zaradi gospoda Maxima. Njuna ljubezen vzklije in skupaj premagujeta zaplete. Le kako se bo končala njuna pot?

Priznam, da sem bila na začetku skeptična. A knjiga me je po treh poglavjih posrkala vase in nisem je mogla nehati brati. Upala sem, da v knjigi ne bo nobenih čudnih spolnih dogodkov in jih tudi ni bilo. Kot da bi pisateljica odrasla. Meni je bila knjiga zelo všeč, taka tipična romanca. Seveda je gospod Maxim perfekten skoraj v vseh pogledih, kar ni ravno realno. Tudi njegov položaj in nenadna ljubezen do Alessie ni (vsaj jaz ne verjamem v take nenadne odločitve glede ljubezni). Jezik pisanja je odličen in všeč so mi albanski vložki v besedilu. Od polovice knjige pa do konca sem dobesedno šprintala. Tako je bila napeta, da me je skoraj razneslo. Res mi je všeč to, da v knjigi ni samo romantika, ampak tudi neka napetost, uganke, kriminalna dejanja. Jezi me to, da zgodba na koncu obvisi v zraku. Ni nekega pravega zaključka in zato upam, da prihaja tudi nadaljevanje. V knjigi pa je tudi kar nekaj slovničnih oziroma tiskarskih škratov, kar me malo moti. 

Zanimivo mi je bilo to, da ima knjiga zelo različne ocene na Goodreadsu. V bistvu je veliko odličnih in veliko najslabših. Če ne veš, ali je knjiga zate, si preberi nekaj mnenj na aplikaciji. Všeč so nam različne stvari 😊


Ocena: 5/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra