Jonathan Safran Foer: Mi smo vreme

 Zdravo!

Knjigo Mi smo vreme sem dobila v prvi, junijski škatli Knjige meseca. Kar nekaj časa sem rabila, da sem se je lotila, ampak prebrala pa sem jo na mah. 

Knjiga je pravzaprav neko dolgo razmišljanje avtorja podkrepljeno z dejstvi na stotine različnih virov. Avtor prvih sedemdeset strani uspešno skriva pravo temo knjige in naredi dobro podlago z različnimi zgodovinskimi dogodki, ki so zaznamovali svet. Tako se naveže na temo: podnebne spremembe in živinoreja. 



Knjiga je razdeljena na pet poglavij:

  1. Neverjetno (poglavje o zgodovinskih dogodkih)
  2. Kako preprečiti največje množično izumrtje (poglavje z dejstvi)
  3. Edini dom (razmišljanje in razčlenjevanje dejstev)
  4. Razpravljanje z dušo (dialog med avtorjem in njegovo zavestjo)
  5. Več življenja
V knjigi je veliko dejstev in citatov, ki so mi bili zelo všeč, zato sem si jih veliko tudi označila. Označila sem si tudi veliko knjig in filmov, ki so opisani v knjigi. Res velika zbirka le teh se nahaja v knjigi.

"Od pojava kmetijstva pred približno dvanajst tisoč leti so ljudje uničili 83 odstotkov vseh sesalcev in polovico vseh rastlin."

"Če ne uživamo hrane živalskega izvora za zajtrk in kosilo, ogljični odtis letno zmanjšamo za 1,3 tone."

"Če ne bomo ukrepali, dokler ne bomo občutili krize, ki ji malce nenavadno pravimo 'okoljska' - kot da je uničevanje planeta samo kontekst -, bomo vsi morali odpravljati težavo, ki je ne bo več mogoče odpraviti."


Všeč so mi dejstva, ki jih knjiga vsebuje pa tudi razmišljanja o njih. Avtorjevo pripovedovanje je nenavadno in po eni strani zanimivo. Morda ni ravno človek, ki bi nam lahko pridigal o tem kaj smemo in kaj ne, saj ima tudi sam pri sebi protislovja. Še vedno uživa živila živalskega izvora. 
Vseeno je knjiga odličen opomnik tistim, ki se že ukvarjajo z zmanjševanjem svojega odtisa na planetu ali pa odlična knjiga za odpiranje oči tistim, ki še vedno živijo v temi glede podnebnih sprememb. 

Ocena: 8/10


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra