Audrey Carlan: serija Dekle za en mesec

Zdravo!

Serijo Dekle za en mesec sem brala že dolgo nazaj, vendar je bila res dobra. Sestavljena je iz štirih knjig, in sicer: - 1. knjiga: Januar, februar, marec
                        - 2. knjiga: April, maj, junij
                        - 3, knjiga: Julij, avgust, september
                        - 4. knjiga: Oktober, november, december




Mia Saunders se znajde v hudi zagati, ko njenega očeta pretepejo zaradi hazarderskih dolgov. To stori njen nekdanji fant, vodja tolpe in hkrati še posojevalec denarja kockarjem. Mia nima druge izbire kakor da odplača njegov dolg v vrednosti milijona dolarjev, kar pa mora narediti hitro. Ker je zelo težko zaslužiti toliko denarja tako hitro, se Mia spomni na svojo teto Millie, ki ima agencijo za elitno spremstvo moških. Tako je primorana postati plačana spremljevalka. Eno leto vsak mesec preživi z drugim moškim. Ti si najamejo poklicno spremljevalko iz različnih razlogov; navidezna punca ali zaročenka, spremljevalka na dogodkih, prijateljica, punca za seks... Seveda se spremljevalka sama odloča glede slednjega. Tako spozna svet bogatih moških. Ali se bo v katerega zaljubila? Ji bo uspelo odplačati dolg brez zapletov?

Na začetku sem bila skeptična glede samih knjig, vendar so me pozitivno presenetile. Stil pisanja je dober, tekoč in zanimiv. Knjige pritegnejo bralca, so dobro strukturirane in so zaključene v celoto. Po navadi me pri serijah moti, da se pisatelj/ica "sili" napisat čim več delov, zato zadnji deli niso tako dobri. Vendar pri teh knjigah ni tako.
Napisane so dokaj realno, kar mi je pa zelo všeč je to, da v knjigah ni sama romantika. Napeti dogodki in zapleti popestrijo knjigo, kar je super.
Vsekakor pa je tako lahkotno branje primerno za odklop od obveznosti ali pa za dopustniško branje.

Ocena: 9/10




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra