DIY: Reciklirani zvezki

Ojla!

Že nekaj časa sem si želela iz svojih starih, na pol uporabljenih zvezkov narediti nove, vendar nisem nikakor našla načina, ki bi mi ustrezal. Seveda sem se lotila brskanja po Youtube-u in tudi našla način, ki je meni ustrezal. Torej enostaven, lep in hiter.
Našla sem dva super videa od youtuberke Sea Lemon, in sicer en z metodo šivanja strani in drugi z metodo lepljenja strani. Odločila sem se za slednjo, saj je bolj primerna za take, ki smo manj spretni :D Veliko je tudi videov, ki prikazuje spenjanje strani na sredini, vendar meni to ne ustreza, saj imam odvečne liste črtane in so primerni zgolj za A4.
Kupila sem si tudi "scrapbook papir" za naslovnice v Tediju.

Moj postopek:
1. Zberi vse zvezke, ki imajo še kaj nepopisanih strani in jih izreži ven s pomočjo olfa noža in ravnila. Rezi naj bodo ravni in čim bolj natančni.
2. Primeren kup listov zberi skupaj in jih spni s sponkami ali ščipalkami, da se ne premikajo. Če jih imaš možnost pritrditi med dve kuhinjski deski še toliko boljše. Na notranji rob, kjer želiš, da bodo listi speti, nanesi naprej en sloj PVA lepila (jaz sem uporabila Mekol) in pusti, da se posuši.
3. Po 15 minutah še enkrat premaži rob listov z lepilom in pusti pol ure, da se dokončno posuši.
4. Izberi si vzorec iz "scrapbooka" in ga dimenzioniraj za A4. Jaz sem ga mogla še dodajati na zadnji strani, saj sem kupila premajhno velikost "scrapbooka".
5. Prepogni narejene zunanje platnice po notranjih, že zalepljenih listih in nanesi PVA lepilo po sredini "šiva". Vstavi še zlepljene liste in spni skupaj s sponkami ter pusti, da se posuši.
6. Po potrebi odreži višek platnic in preveri, ali je vse na svojem mestu. Če še kaj visi, ponovi postopek lepljenja platnic in zlepljenih listov.

Končni izdelek izgleda takole:


Seveda sem se za izdelavo le teh odločila, ker ne želim več po nepotrebnem zavreči še uporabnega papirja in tako ga lahko ponovno vključimo v uporabo v čisto novi preobleki. Drevesa niso neomejena, čuvajmo naravo! :) 
Porabite zvezke do konca, printajte obojestransko ali pa shranjujte manj pomembne dokumente v elektronski verziji. Če kupujete zvezke pa bodite pozorni, da so iz fairtrade proizvodnje. Seveda pa lahko tudi posadite kakšno drevo in tako pomagate ohranjati naravo.

Ali si že kdaj razmišljal/a o izdelavi recikliranih zvezkov ali pa celo probal/a? Pusti svoje mnenje v komentarju. Če imate kakšno vprašanje glede postopka, mi pišite spodaj! :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf