Moj potovalni dnevnik

Zdravo!

Tokrat ena drugačna tema. Zelo rada spoznavam nove kraje in kulture, vidim nove stvari in seveda jem lokalno hrano. Moj zemljevid obiskanih držav je sicer zaenkrat omejen samo na Evropo, seveda pa mislim to v prihodnosti spremeniti.


Veliko potovanj je bilo organiziranih bodisi s strani agencij ali šole. Šele zadnja leta sem začela s samoorganizacijo, ki pa ni niti približno lahka, je pa cenejša varianta. Predvsem si lahko sam določaš kam boš šel in za koliko časa, znamenitosti in prosti čas si prilagajaš po svojem okusu. Več svobode=več zabave.

Nekaj pomembnejših potovanj na mojem seznamu:

  • Rim-Napoli-Vatikan; Italija
  • London; Združeno kraljestvo
  • Monako-Nica-Loret de Mar-Barcelona; Francija in Španija
  • Zurich-Nancy-Strasbourg-Lichtenstein-Innsbruck; Švica, Francija in Avstrija
  • Budimpešta; Madžarska
  • Belluno-Lago di Sorapis; Italija
  • Porto-Lizbona-Nazare-Bergamo-Milano; Portugalska in Italija
Potovala sem že z avtom, avtobusom in letalom. Zanima me še potovanje z vlakom, ki naj bi bilo cenovno zelo ugodno in udobno kljub daljšemu času potovanja. 
Zaenkrat se ne morem odločiti, ali mi je ljubše potovati z avtom ali letalom. Oboje ima svoje pluse in minuse (o tem lahko napišem blog, če vas zanima).


Kraji, ki si jih želim obiskati v bližnji prihodnosti:
  • Evropska glavna mesta: Pariz, Berlin, Praga, Amsterdam, Kopenhagen, Stockholm, Oslo, Dublin, Bratislava
  • Turčija
  • Maroko
  • Sicilija in Sardinija
  • Kanarski otoki
  • Ibiza
  • Grčija
  • ...
V prihodnosti si želim obiskati tudi bolj eksotične kraje in seveda skočiti tudi na Ameriški kontinent.
Pa ti, katere kraje si že obiskal/a in kateri so še na tvojem seznamu? Pusti komentar :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra