Skrivnostni božiček

Veseli december je moj najljubši mesec. In ker zelo rada obdarujem in razveseljujem ljudi, sem se odločila, da bom sodelovala v Knjigoljubkinem projektu Skrivnostni božiček. :)

Namen akcije je, da se med seboj obdarimo v vrednosti 10€ ter si tako polepšamo praznične dni. V petek, 22.12. pa smo vse darila tudi odprle, pofotografirale in se veselile. Sama sem se zelo zabavala med izbiranjem in nakupovanjem daril za Majo iz bloga Maja's Muffin.
Vir fotografij: Maja's Muffin instagram

Med odpiranjem svojega darila sem bila izjemno navdušena, še posebno zaradi knjige. Tanja mi je poslala izjemno darilo s svojo najljubšo knjigo in drugimi malenkostmi, najlepše pa mi je bilo njeno sporočilce.

Organizatorka Knjigoljubka Maja bo tudi na svojem blogu objavila povzetek te luštne akcije, tako da jo spremljaj! :)

Lepe praznike,



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra