Mojca Rudolf: Lep dan za umor

Ko sem videla objavo o novi Mojčini knjigi, sem takoj postala pozorna, kaj pravzaprav je to za en žanr. Mojca je napisala potopisno kriminalko, kar me je res zanimalo in takoj sem jo naročila že v prednaročilih. 

Mojca opisuje svoje lansko poletno potovanje po Skandinaviji, v katerem nastopa tudi sama. Pot je resnična, osebe in umor pa so izmišljene. Na začetku seveda ne vemo, kdo je morilec, a zanimivo je tudi to, da ne vemo, kdo je mrtev! Na potovanje se s potovalno agencijo Vse za vas in vodičko Manco odpravi 24 potnikov in dva voznika avtobusa. Poleg popotovanja pa spremljamo tudi osebne zgodbe potnikov in za trenutek stopimo v njihove glave. Vsak ima svoje skrivnosti, tegobe in težave, a samo en je prava žrtev in en morilec. A kdo? Namreč kar nekaj potnikov ima morilske vzgibe in kar nekaj bi jih zaradi nenavadnih okoliščin lahko bili žrtev. Avtobusno popotovanje se vije od Slovenije, Nemčije, Švedske, Norveške pa do Nordkappa, božičkove dežele, Finske in nato do Poljske, kjer se zgodi usodno dogajanje. Kdo je morilec in predvsem pa kdo je žrtev?

"O nečem pa sta imela enako mnenje: potovanja obogatijo človeka. Prav z njimi lahko kot par odkrivaš ne le lepot sveta, tudi medsebojnega razumevanja. Kajti potovanja zahtevajo precej prilagajanja. Če to zmoreš, si kot partnerska celica zmagal. Biti ves dan in vso noč skupaj brez možnosti odmika, zanesti se drug na drugega, doživeti tisoč težav in še več lepih stvari je tisto, kar ljudi poveže. Ali razdruži."

Res sem uživala v čudovitih opisih potovanja in slikah, ki so nas dražile s čudovitimi razgledi. Zgodba me je vsekakor držala v pričakovanju predvsem zaradi vseh zanimivih zgodb potnikov, ki so v svojih glavah premlevali marsikaj, kar se seveda na ven ni videlo. Tudi karikatura na naslovnici je mojstrska in dobro povzema zgodbo. Konec je bil nepričakovan in presenetljiv, a sem pričakovala večji "boom" efekt. Če pa  gledamo na realnost zgodbe je konec dokaj realen. Morda sem pogrešala še zemljevid na začetku knjige, ki bi prikazal potek potovanja, a to je zgolj moja želja oziroma pika na i :)

Knjigo lahko naročite na Mojčini spletni strani :)

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Katarina Benček: Lublanska izpoved

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra