Vida Igličar: Vse je v redu

Hvala bogu v današnjem času duševno zdravje ni več tabu tema. Prav tako se zadnje čase na policah pojavlja veliko knjig namenjenih duševnemu zdravju, največkrat so to priročniki, ki vključujejo pisateljevo osebno izkušnjo. In takšna je tudi Vidina knjiga oziroma priročnik Vse je v redu.

Vida nam skozi knjigo predstavi svojo zgodbo spoprijemanja s tesnobo in paničnimi napadi, začne pa čisto na začetku, pri svojem otroštvu in stvareh, ki so pripomogle k njenemu duševnemu stanju. Vmes nam postreže z izseki iz svojega dnevnika, skozi katere dobimo vpogled v čustva, ki so jo obdajala med pisanjem dnevniških strani. Na vsakih približno 20-30 strani imamo tudi čudovito Vidino grafiko z ujemajočim citatom, nato pa še vaje, ki jih lahko sami izpolnjujemo. Vida nam predstavi vaje oziroma vprašanja o počutju in hvaležnosti, ki so njej pomagala pri premagovanju svojih težav, v priročniku pa je tudi prostor za izpolnjevanje.

"Ko živimo v skladu s svojimi vrednotami, smo najboljša različica sebe."

Všeč mi je bilo, da sem si za branje knjige vzela približno en mesec, počasi izpolnjevala vaje in sledila svoje počutje. Tudi Vidina zgodba me je navdahnila, čeprav sama nimam težav z anksioznostjo in paničnimi napadi. Pomaga mi predvsem razumeti situacije in kako bi morda lahko nekomu pomagala.

Edina stvar, ki me je motila, so bile pisane črke v dnevniku in pri citatih. Občasno sem jih težko prebrala oziroma sem morala ugibati, katera črka je v besedi. 

"Če živim v prepričanju, da nisem dovolj, bom težko v življenju sprejela koga, ki verjame, da sem. Edini način, da ga sprejmem tistega, ki v meni vidi lepoto je, da lepoto v sebi najdem sama."

Vido sem imela čast poslušati v živo v Domu knjige Koper, kjer je skupaj z Davidom Zupančičem predstavila svojo knjigo. Najlepša hvala tudi Mladinski knjigi za recenzijski izvod. Knjigo lahko kupiš tukaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf