Lucy Score: Stvari, ki jih nikoli ne prebolimo

 Knjigo sem dobila v sklopu knjižne verige v knjižnem klubu Klub dobrih knjig. Naslovnica me je takoj pritegnila, naslov pa mi ni zgledal romantičen. 

Že takoj na začetku je Naomi prihitela na drugi konec Virginije, da bi pomagala svoji sestri dvojčici, ki pa sicer ne slovi po poštenosti in vzornosti. Hladen tuš doživi že kar takoj. Ker je Naomi "ta dobra" sestra, hitro nasede svoji sestri in tako ji ukradejo avto, premečejo motelsko sobo in ukradejo osebne stvari ter sestra ji prepusti svojo najstniško hčerko. Naomino življenje se obrne na glavo in kaj hitro se mora začeti spravljati k sebi, pri tem pa ji ne pomaga čedni, a čemerni brivec Knox. Naomi kmalu razkrije tudi svojo skrivnost, kaj je počela pred samim prihodom v Knockemount. Znajde se tudi pri skrbi in vzgoji enajstletne nečakinje Waylay. Tudi s Knoxom je vse bližje, čeprav se oba strinjata s tem, da bosta samo malo več kot dobra prijatelja. A stvari s Naomino sestro Tino se kmalu začnejo zapletati, saj se je (tako kot zmeraj) zapletla v težave s  kriminalci. Naomi je sicer dobra duša, ki želi vsem pomagati in jih postavljati na prvo mesto, a to se bo moralo nehati. Kako bo Naomi rešila težavo s svojo sestro in kako bo otoplila Knoxovo srce?

"Nehaj skrbeti za vse druge in začni skrbeti zase."

Zgodba me je takoj pritegnila, še posebej z zanimivim začetkom. Všeč mi je bil humor v knjigi in zanimive situacije. Nikakor je nisem mogla odložiti. In čeprav ima skorajda 500 strani se to skorajda ni opazilo. Čisto nobeno poglavje ni bilo odveč. Všeč mi je tudi akcijski vložek, ki je pri romancah res dobro razvedrilo. Avtorica me je s svojim pisanjem spominjala na Catherine Bybee glede akcijskih scen. 

Všeč so mi bili tudi citati med samim besedilom, ki nam predajajo tudi pomembno sporočilo o tem, da moramo misliti najprej nase in ne poskrbeti vedno za druge, sploh pa ne za tiste, ki niso vredni našega časa. Knox mi je sicer s svojimi izjavami šel res na živce, a tudi iz njegovega lika se lahko veliko naučimo. 

"Napake so zato, da se iz njih nekaj naučimo in jih popravimo. Ne pomenijo uničenja."

V romanu sem res uživala, še posebej zato, ker sem lahko brala komentarje sobralk in tudi sama kaj zapisala v knjigo. Bila je res edinstvena izkušnja in komaj čakam, da jo ponovim v kakšni drugi knjižni verigi. Hvala Mateja, ker si mi omogočila branje!

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf