Colleen Hoover: Konča se z nama


 Konča se z nama je roman, ki je obnorel literarno sceno, predvsem mlajše generacije :) Zanimalo me je, kaj je tako zanimivega pri tej knjigi in Romantični bingo se mi je zdel odlična priložnost za branje.

Lily živi v Bostonu in tam spozna čednega nevrokirurga Ryla, ki ji zmeša glavo. Na začetku sta oba v rožicah, zaljubljena in odločita se za zvezo. Med tem Lily odpre svojo cvetličarno in uresniči svoje sanje. Rylova sestra Allysa se zaposli pri Lily in postane tudi njena najboljša prijateljica. Vse je popolno... Do prvega udarca. Saj je bil po nesreči, jaz sem ga izzvala. Lily mu sprva opraviči, a vedno bolj razmišlja o svoji preteklosti, ko je bil njen oče nasilen do mame. Tako na plan privre tudi preteklost v zvezi z Atlasom, njeno prvo ljubeznijo. Ali se bo Lily postavila po robu svojemu ljubljenemu?




Zgodba je sama po sebi naredila toliko navdušenja med bralci, da sem potem kar dosti pričakovala od same zgodbe. Ja, je sprva ljubezenska zgodba, a tudi družbenokritična. Vsekakor sem vesela, da sem jo prebrala in tudi vesela, da jo je prebralo veliko punc in žensk. Všeč mi je, da se Lily postavi zase in misli v prvi vrsti nase. Morda mi res ni bila "uau" zaradi samega pretiranega pričakovanja oziroma, ker sem približno vedela o čem se gre in kako se konča. Je pa vsekakor dobra. Prebrala sem jo na mah in tudi komaj čakam, da v roke vzamem drugi del. 

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf