Elena Armas: Španska ljubezenska prevara

 Tale Tiktok uspešnica me je vlekla k sebi že kar nekaj časa in evo, uporabila sem jo za romantični bingo.

Catalina Martin, španka, ki živi v New Yorku ima samo štiri tedne časa, da najde spremljevalca na poroko svoje sestre v Španiji. Namreč partnerja nima, svojim domačim pa se je zlagala, da ga ima. Sedaj se mora rešiti iz te godlje in nikakor ne misli priznati, da se je v trenutku šibkosti zlagala. Pomoč ji ponudi njen sodelavec v tehnološkem podjetju, kjer dela tudi sama. Nad Aaronom Blackfordom sicer ni pretirano navdušena, saj se je v preteklosti z njo grdo obnašal. Nakoncu le podleže, saj nima druge možnosti. Tako ga mora pripraviti na svojo družino, ki je špansko temperamentna in odkrije vse, kar ni resnično. Na koncu jima res dobro uspe speljati poroko. Kam bo pa to peljalo, ko se bosta vrnila domov? Catalino pred vrnitvijo v Španijo obdajajo mračni misli na trenutke, ki so se zgodili, preden je odšla iz Španije v Ameriko. Se bo uspela spopasti z vsem? 


Romanca na 500+ straneh je kar dolga, a pri tem romanu vsaj jaz nisem imela občutka, da bi se zgodba vlekla. Poglavja sem požirala res zelo hitro. Je tipična lahkotna romanca, ob kateri sem se res sprostila. Vmes sem se tudi nasmejala. Veliko je res tipičnih romantičnih "pocukranih" prizorov, ki pa morda niso všeč vsem. Zmotilo me je le veliko število napak, ki so se pojavljale skozi celotno knjigo. Najpogosteje je manjkal znak za začetek ali konec premega govora, tako da včasih res nisem vedela, ali si lik to misli sam pri sebi ali pove. Verjamem, da je treba čim prej prevesti Tiktok uspečnico, a to še ni izgovor za napake. 

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf