Julia Quinn: Vikont, ki me je ljubil

 Prvi del serije Bridgerton z naslovom Vojvoda in jaz sem prebrala lani, takoj za tem pa pogledala prvi del serije. Sicer me ni pretirano navdušila, a mi je bila solidno všeč. Pri drugem delu sem ubrala obraten pristop, torej najprej serija in nato knjiga. Tale pristop mi je bolj odgovarjal, a zdi se mo, da je zato bolj kriva zgodba. Bila mi je resda bolj všeč kakor prva.

Anthony Bridgerton je najstarejši otrok v družini in čas je, da se po svojih uživaških letih v družbi končno poroči. Želi si najbolj zaželeno debitantko v sezoni, tako, da bo dobra žena in da se nikakor ne bo zaljubil. Vikont si zaželi, da bi postala njegova žena Edwina, a na njegovi poti do nje stoji njena sestra Kate. Trmasta ženska, ki si želi za svojo sestro najboljšega partnerja, ki jo bo ljubil. To pa vikont sigurno ni, kar sklepa po njegovem prostaškem slovesu. Vikont daje veliko pozornosti Kate, da bi tako prišel do njene sestre, a nikakor je ne prenese. Zidovi med njima se krhajo, a družba ter družina pritiskajo na njiju. Ali se bo Anthony dokazal pred Kate in se poročil z Edwino?

"Včasih za naše strahove obstajajo razlogi, ki jih ne moremo prav razložiti. Včasih gre samo za nekaj, kar občutimo v kosteh, nekaj, za kar vemo, da je res, vendar bi vsem drugim zvenelo trapasto."

Zgodbi v seriji in v knjigi sta si malenkost različni. Ne moti me, saj sem tako lahko pravzaprav prebrala dve zgodbi o Kate in Anthonyju. Knjigo sem prebrala na mah, res sem uživala v tej romantični zgodbi. Anthony ima sicer tudi nekaj težav s svojimi strahovi, kar vpliva tako nanj kot tudi njegove odnose. Zanimivo je prebrati, kako se vsega skupaj reši.

Če vam je bil všeč prvi del, vam bo sigurno tudi drugi.


Ocena:  4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra