Victoria Aveyard: Rdeča kraljica

 Že dolgo nisem vzela fantazije v roke in tale fantazijska serija o Rdeči kraljici je bila ravno pravšnja, da ponovno začnem.

Zgodba je postavljena v namišljeni svet, kjer vladajo ljudje srebrne krvi in posebnih sposobnosti, za svoje podložnike pa imajo ljudi rdeče krvi. Mare živi v vasi Kolišče, ki je "rdeča vas". A sama noče imeti usode rdečih ljudi, torej, če si brez službe, te po 18. letu vpokličejo v vojsko. Noče se bojevati za priviligirane srebrne, ki rdeče samo mučijo in jih izrabljajo. Na ozemlju njihovih kraljestev namreč divja vojna, ki so jo zanetili priviligirani srebrni ter kraljeva družina z ostalimi družinami plemenite krvi. 

Mare si želi s svojim prijateljem pobegniti tako, da se odtihotapi. A kmalu sreča čednega fanta, ki ji priskrbi službo na dvoru. A že prvi dan se ji življenje obrne na glavo. Spozna namreč, da ima nadnaravne sposobnosti, kot srebrni. Le, da je rdeča. In da so njene sposobnosti še močnejše od njihovih. Nauči se tudi, da vsi lahko izdajo vse, torej ne smeš zaupati prav nikomur. 

"Dvignimo se, rdeči kot zarja."

Knjiga me je prav potegnila vase, res nisem mogla nehati brati. Vsekakor je zgodba odlično dodelana, prav tako tudi pripovedovanje in osebe. Malenkost je sicer kruta in napeta, ni ravno mirna zgodba z ogromno ljubezni, ta je postavljena na stranski tir. Ene same pripombe nimam, imam pa jo na prevod. Od dotične založbe me vedno "zaživcirajo" pravopisne napake, tiskarski škrati in napake v imenih. Vem, da bi bilo bolje brati originalno knjigo, ampak enostavno mi kdaj ne leži brati v angleščini. 

Definitivno komaj čakam, da me knjižnica obvesti o prispetju drugega dela. 

V zgodbi je tudi nekaj ljubezenskih odnosov in zaljubljenosti, zato sem jo umestila tudi v romantični bingo, ki še vedno poteka. 

Ocena: 5/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf