Zakaj sem se odločila ustvarjati točkovni dnevnik?

Točkovne dnevnike (ang. bullet journal ali bujo) že od zmeraj občudujem, a vedno se mi je zdelo, da nimam dovolj umetniške žilice za ustvarjanje takih predlog, kot jih vidimo na Pinterestu ali Instagramu. Potem sem začela spremljati slovenke, ki so izdelovale svoj točkovni dnevnik. Najprej je bila to Tina iz profila @kreaktivna, potem sem ustvarjanje zasledila tudi pri Sonji in njenem youtube kanalu (@sgmxinfinity). Lansko leto ob ogledovanju Sonjinih videov ustvarjanja le tega sem si rekla, da moram začeti. Sprejela sem tudi dejstvo, da ne rabiš narediti umetniško popolnega, ampak je lahko enostaven in minimalističen.
Sicer sem že našla svoj popoln rokovnik (Busy B), a se mi je zdelo, da potrebujem nekaj za ustvarjanje in da bo rokovnik točno tak, kot si želim. Namreč ustvarjanje dnevnika oziroma rokovnika  mi predstavlja sprostitev.


Zdelo se mi je, da rabim poseben zvezek. Namreč posebnost točkovnega dnevnika je to, da nima črt, ampak pike. Torej glede vsega se orientiraš po pikah, ki so po dolgem in počez razporejene po listu. So tako nemoteče, da na daleč izgleda navaden bel papir. 
Nisem si želela zvezka, kjer na platnici na veliko in neokusno piše točkovni dnevnik, nisem si želela navadnega črnega in nisem ga želela naročiti z Aliexpressa. V Sloveniji lep zvezek za točkovni dnevnik zelo težko dobiš.
Ravno pri spremljanju Sonjinega ustvarjanja sem naletela na slovensko podjetje Lawsonia, ki poleg rokovnikov in koledarjev prodaja tudi zvezke za točkovni dnevnik. Ajda se ukvarja tudi s poslikavo s kano, kar je res hudo! Jaz sem se lani odločila za bel zvezek, letos pa bom morda vzela črnega. Zvezek ima elastiko in je malenkost debelejši (cca. 2cm). Listov je sigurno dobolj za eno leto.
Če bi tudi ti imel/a kakšen zvezek za točkovni dnevnik ali rokovnik/koledar, lahko koristiš kodo NAVALOVIH15, ki velja na vse izdelke.


   


  Naročila/kupila sem si vse pripomočke:

  • Lawsonia točkovni dnevnik
  • Razna barvna pisala
  • Črna pisala različnih debelin
  • Washi tape
  • Izdelovalnik nalepk












Eni ga uporabljamo kot letni rokovnik z mesečnimi predlogami, spet drugi vidim, da ga uporabljate kot bralni dnevnik, potovalni dnevnik, zvezek spominov ali zvezek za ideje. Jaz združim mesečne in tedenske razporede z zapiski za pisanje člankov (službenih) in pisanje delovnih ur, mesečnimi cilji, zapiski o filmih, ki jih moram pogledati, rojstnimi dnevi, serijami, sledilnikom socialnih omrežij ipd. Včasih sem delala tudi sledilnik navad, vendar se mi sedaj ne ljubi več. Prav tako imam decembra napisan seznam daril. Noter lahko napišeš vse, kar ti srce poželi, saj ga ustvarjaš sam/a. Več o mojem rokovniku oziroma točkovnem dnevniku lahko pogledaš tukaj in tukaj. Vsak mesec tudi objavljam mesečne naslovnice na svojem instagramu, kmalu pride tudi februarska :)
Jaz se res super počutim, ko si vzamem čas za izdelovanje razporeda, naredim ga tako kot si sama želim in vse prilagodim sebi. 
Tukaj vam pustim nekaj mesečnih naslovnic :)

       


Uživaj v ustvarjanju!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf