Carole Matthews: Božična zabava

 Seveda sem decembra želela prebrati čim več knjig na božično temo, zato sem izbrala tudi tole Božično zabavo. Kot naročena je bila tudi za zimski bingo, saj ima več kot 500 strani. 


Zgodba je časovno postavljena v 2 dneva in večinoma opisuje, kaj se dogaja na božični zabavi podjetja Fossil Oil iz zornih kotov različnih oseb, vpletenih v zgodbo. Louise Young je nova tajnica v podjetju in njen šef jo ves čas osvaja ter se drgne obnjo. Sama se zaveda, da bo dežko kaj dosegla, če ga bo zatožila, zato se drži bolj zase. Je tudi mati samohranilka in nujno rabi službo, to bo njena prva božična zabava. Zgodbo spremljamo še iz oči njenega šefa Tylerja in njegove žene Kirsten, pa iz oči šefa britanskega dela korporacije Lancea in Melisse. Vse skupaj je malenkost tragikomično. Noben ni v svoji zvezi zadovoljen, ampak še kar želijo vztrajati v tej lažni zvezi, čeprav so nezvesti in niso srečni. Na božični zabavi se zgodi veliko šokantnih in tragikomičnih stvari. Kako se bo vse skupaj razpletlo?

Po eni strani bi rekla, da mi je zgodba všeč ravno zaradi prikazovanja nezdravih in lažnih odnosov ter kako lahko nismo srečni, če imamo denar (ali pa kljub temu smo). Zanimivo je tudi to, da kar vidimo navzven, ni nujno res pa kako se ljudje v dolgotrajnem odnosu sploh ne poznajo. Malo manj mi je bil všeč razplet, saj ga v bistvu sploh ni bilo. Ne bom vam govorila kvarnikov o zgodbi, a na koncu po vrhuncu ni bilo nekega konkretnega zaključka. Za večino oseb ne vemo točno, kako so oziroma bodo končale. Želela bi si to vedeti, saj je na nek način pomembno tudi za to, kako so rešili oziroma ne svoje toksične odnose. V bistvu sem dobila "lekcijo" samo na pol.
Drugače se na splošno zgodba lepo bere, kar hitro mi je teklo. Motilo me je tudi nekaj pravopisnih napak in tiskarskih škratov v besedilu. Poglavja so bila ravno prav dolga, da sem lahko knjigo kadarkoli med branjem odložila.

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf