Tom Ellen: Vse o naju

 Za tole knjigo lahko rečem samo: bookstagram made me do it. Videla sem že toliko pohval na račun te knjige, da sem jo res morala prebrati.

Zgodba govori o Benu, ki je nesrečen v svojem življenju, še posebej na ljubezenskem področju. Sprašuje se, kako bi bilo, če bi pred petnajstimi leti začel z drugo žensko. Ta odgovor se mu hitro ponudi, saj mu starejši mož na božični večer podari pokvarjeno uro. Kar naenkrat zaspi in se zbudi v preteklosti ter obiskuje pomembne dni v njegovem življenju. Ali lahko Ben spremeni svojo usodo in ali bo kaj vplivalo na sedanjost?

"Tvoje življenje je sestavljeno iz odločitev, ki jih sprejemaš." 

Definitivno lahko rečem, da je tole ena izmed najboljših knjig, ki sem jih prebrala v letu 2021. Roman sploh ni tipična romantična zgodba in nosi pomembna sporočila. Osvežujoče je dejstvo, da je romantično zgodbo napisal moški in se osredotočil tudi na življenjska sporočila v knjigi. Vsekakor mi je knjiga veliko dala misliti o odnosih, trudu, zaupanju in odločitvah na splošno. Morda nam je včasih žal, da smo se za nekaj odločili v preteklosti in se nam zdi narobe, vendar lahko bi bilo še slabše. Ni vedno situacija kriva za našo nesrečo, vendar je za to lahko naš (ne)trud. Za uspešen odnos sta vedno potrebna dva, z obilo zaupanja in nekateri to žal ugotovijo prepozno. Ben je dobil možnost, da s potovanjem skozi čas ugotovi, kaj je zares pomembno in da se je za to potrebno truditi. 

Nočem vam preveč povedati o knjigi, ker jo morate sami prebrati in jo začutiti, vendar mi vrjemite, da je odlična.

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra