Simona Gobec: Karantenskih 40

 Zbirko pesmi Karantenskih 40 avtorice Simone Gobec sem vzela v roke, ker se mi je zdela zanimiva izbira v akciji Primorci beremo. 

Knjiga je sestavljena iz 40 dni razmišljanj in 40 pesmi, ki so bila, kakor sem razumela iz samih razmišljanj, najprej objavljena na družbenih omrežjih. Pesmi so nastale med prvo korona karanteno. 

Sicer zanimive in zabavne, a tudi resne, jezne in obsojajoče. Sedaj ko gledamo nazaj, nam te pesmi lahko zbujajo neprijeten občutek in spomin na čase, ki jih nikoli več nočemo doživeti (vsaj jaz ne). Vsekakor sem imela kdaj podobne občutke kot avtorica v pesmih in res si ne želim vrniti nazaj. Ampak pesmi so humorno napisane, kar me je med branjem res nasmejalo.

Naj vstavim tukaj izsek iz ene izmed zabavnejših pesmi "Križ":

"Zjutraj, ko sem zobe prala,

na umivalnik roke dala,

me je štihnilo tam spodaj,

mlada sem, to je prezgodaj."    


Če vas mika "flashback" v lansko karanteno, si le preberite pesniško zbirko s humornimi pesmimi, če pa o karanteni nočete več slišati, jo gladko preskočite.

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra