Eva Kurnik: Njena pot

 Njena pot je prvenec mlade avtorice Eve Kurnik, ki je bil izdan leta 2016. Kasneje je avtorica naredila tudi ponatis. Njena pot je kriminalno-ljubezenski roman, a jaz menim, da je veliko več kot to. 

Zgodba se vrti okoli Mileninega življenja in njene družine. Celotna zgodba je kar tragična in presenetljiva. Po Milenini smrti njena otroka Tomaž in Ana najdeta njen dnevnik, ki opisuje vse pomembne dogodke v njenem življenju. Vse, kar tam noter piše, njena otroka slišita prvič. Med branjem sta šokirana, zmedena in jezna. Njun svet se postavi na glavo, saj ugotovita, da njun ljubi oče pravzaprav sploh ni bil njun oče, če manj pa ljubezniv. Njuna mama Milena je imela pravo pravcato romanco, ki je zrasla v brezpogojno ljubezen, a ji je bila kmalu odvzeta. Šokantne skrivnosti pridejo na plano, kaj vse bosta še izvedela?

Jaz sem se sicer najprej uštela in prebrala Toskanski spev pred Njeno potjo. Je sicer ločena zgodba, a za nekatere stvari potrebuješ zgodbo iz Njene poti. Tale zanimiva in hkrati tudi tragična družinska zgodba nam prikaže, kako se lahko popolnoma srečno življenje v hipu obrne v drugo smer. Glede na pisateljičino mladost je knjiga presenetljivo dobro in nazorno napisana. Nekaj je sicer tiskarskih škratov in pravopisnih napak, vendar me ni toliko motilo.
Knjige nisem mogla odložiti, preprosto morala sem priti do konca skorajda v enem kosu. Na koncu mi je malenkost manjkalo nadaljevanje zgodbe, a nič zato. Nekaj koščkov iz življenj oseb mi je manjkalo, morda je avtorica to naredila namenoma, da si sami domislimo manjkajoče dele.

Sprva knjiga izgleda kot ljubezenski roman, a je več kot to, tako da jo kar pograbite in preberite :) Jaz bi jo bolj kot ljubezenski roman opisala kot družinsko zgodbo z napetimi elementi.

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra