Mihaela Margan Kocbek: Mesto prevar

 Knjigo sem zagledala v knjižnici na oddelku s kriminalkami in sem si rekla, zakaj pa ne. Pred branjem sem videla nekaj negativnih ocen na Goodreadsu, vendar sem se vseeno odločila, da knjigo preberem.


Knjiga se začne z zanimivim uvodom. Emilija dela na policijski postaji, kjer je neke vrste predstavnica za stike z javnostjo. Želi si biti vključena v terensko policijsko delo, vendar jo načelnica nekako odriva od tega. Nekega vikenda pa se znajde v središču akcije, ko ugrabijo županovega sina. Medtem, ko ugrabitelji zadržujejo dečka, se župan skupaj s policisti trudi najti možnost, kako ga rešiti. Vmes Emilijo zapelje še sodelavec Greg. Vse skupaj kmalu postane zapletena godlja, v kateri imajo prste vmes pokvarjeni ljudje in vpleteni pomembni ljudje. Emilija se bo spopadla z ljudmi, ki so ji blizu in to jo bo najbolj prizadelo. Kako se bo končala celotna zgodba?

Naj povem, da je v mnenjih na Goodreadsu bilo večkrat zavedeno, da so prizori vzeti iz nekaterih znanih filmov. Morda res nisem pregledala dovolj filmov, vendar nobenega nisem mogla povezati z zgodbo. Morda so res podobni, to vam ne znam povedati. Morda če bi gledala omenjene filme, bi to tudi mene motilo. Zgodba je zanimiva, napeta in dobro zasnovana. Motila me je neka površnost oziroma nepoglobljenost. Vse je bilo opisano na hitro in dogajalo se je kot v hitrem posnetku. Avtorica bi lahko karakterje in nekatere zgodbe veliko bolj poglobila. Zdi se mi tudi, da besedni zaklad ni toliko razširjen in uporabljene povedi so kar puste. Prebrala sem jo do konca, ker me je res zanimal razplet. 
Izvzela sem to, da je avtorica znana osebnost, ki se je v bistvu niti ne spomnim. Leta 2005 naj bi bila v resničnostnem šovu Sanjska ženska. Res se je ne spomnim in mislim, da je zaradi tega ni treba obsojati kot pisateljice. Po dodelavi avtoričinega jezika in opisovanja bi lahko nastala kakšna nova prav solidna knjiga.

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra