Maria Semple: Kam si šla, Bernadette?

 Roman Marie Semple me je mikal že kar nekaj časa, vendar nikoli ni bilo priložnosti, da bi jo vzela v roke. Sedaj me je v to prisilil #poletnibingo2021 😊 Izšel je pri Založbi Vida


Bee je odličnjakinja in predvsem navdušena naravoslovka. Ker so ji starši za odličen uspeh obljubili nekaj, kar si sama zaželi, si zaželi iti na Antarktiko. V času do potovanja smo priča komičnim in manj komičnim zapletom njenih staršev. Njen oče je zaposlen pri Microsoftu, mama Bernadette pa nadarjena arhitektka, ki pa trenutno ne ustvarja. Bernadette naj bi po presoji očeta Elgija rabi psihološko pomoč, saj se namreč začnejo dogajati čudne stvari. Ravno med svojo psihološko intervencijo Bernadette čudežno izgine. Njene sledi so zadnjič opazili na križarki za Antarktiko, ki pa so se potem porazgubile. Kam je odšla?



Knjiga je sestavljena iz elektronskih pisem, pisem, zapiskov in drugih dokumentov, ki naj bi jih Bernadettina hči Bee sestavila skupaj med raziskovanjem njenega izginotja.  Čeprav so prizori komični, se med njimi tudi malo zamisliš in pogledaš globlje. 
Med branjem sem zelo uživala, vzela sem si čas in z branjem nisem hitela. Ves čas me je zanimalo, kje je Bernadette in kako ji je uspelo pobegniti. Med branjem sem se en trenutek tresla od napetosti, spet drugi pa smejala. Komično predstavljena je tudi soseda Audrey Griffin, ki je prava nadležna oseba, oziroma "mušica" kakor se je izrazila Bernadette. Tudi Bernadettina preteklost je malenkost pretresljiva in kar hitro razumemo, zakaj je takšna kot je. 

Vsekakor priporočam v branje vsem, saj bo po mojem prepričala čisto vsakega.

Po knjigi je posnet tudi film, ki pa ga moram še pogledati :D

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf