Gal Billa: Prostor.

 Gal me je s svojimi poezijami navdihoval že na svojem instagram profilu in ko je izšla zbirka pesmi Prostor., sem jo brez odlašanja kupila. Še posebej se me je dotaknilo to, da je del denarja od nakupov doniral v dobrodelne namene. 


Gal ti s svojimi pesmimi zna pobožati dušo ali te spraviti v boljšo voljo. Moderen slog me malce spominja na Rupi Kaur, ki mi je tudi zelo pri srcu. Ravno pri njej sem se zaljubila v poezijo in z veseljem vzamem v roke zbirke pesmi, ki so napisane v podobnem slogu. Take knjige si ne moreš izposoditi v knjižnici, imeti jo moraš doma, da jo lahko kadarkoli odpreš in prelistaš. 
Vsakič, ko pesem prebereš, jo razumeš drugače, saj je razumevanje odvisno od tvojega trenutnega počutja. Tako imaš vsakič občutek, da pesem bereš prvič. 



Delim eno izmed najljubših:

ker se prav vse

kar se ti v življenju zgodi

začne in konča s tabo.

vlagaj vase. 


Res navijam za to, da v okviru Redkobesedno izide še kakšna zbirka. Galu lahko sledite na instagramu :)


Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf