Roadtrip Bologna-Rimini-San Marino

 S prijateljico sva se odpravili na krajši dopust v Italijo in odločila sem se, da vam ga predstavim :) Morda bo komu pomagala predstavitev in se bo odločil za tak dopust :) 

Glavne točke:

  1. Bologna
  2. Bellaria (tukaj sva imeli hotel)
  3. Rimini (lahko obiščete še Mirabilandio)
  4. San Marino 
  5. Palmanova outlet village (za nazaj se lahko ustavite tudi v Benetkah in/ali v Noventa di Piave outlet village)

Pot ima cca. 950 km (v obe smeri), če začnete v Ljubljani še dodatnih 200 km. Ne pozabite na italijanske cestnine (dali sva cca. 30€ v eno smer).

1. Bologna

V Bologni sem že bila, nekaj malega si lahko preberete tukaj. Poslušala sem svoj nasvet iz leta 2019 in se parkirala v eni izmed obrobnih ulic (1,8€/h). Če tam ne bi bilo prostora, bi šla v parkirno hišo (cca. 2,5€/h). Definitivno NE it z avtom preko centra mesta, ker vas lahko olupijo z kaznimi zaradi vožnje po lokalni cesti. Raje si pot splanirajte prej in v GPS dajte direktno parkirno hišo oziroma parkirišče. 

Hrana: Probati morate testenine z Bolonjsko omako! V "centro storico" so cene dražje, zunaj so za malenkost cenejše. Jedli sva blizu parkirišča, za testenine z bolonjsko omako sva odšteli cca. 12€. Ne pozabit, da se v Italiji plačuje tudi pogrinjek (med 1,5€ in 2,5€ na osebo)!


2. Bellaria

Za spanje sva izbrali letovišče Bellaria, ki je 20 min vožnje oddaljen od Riminija. Definitivno sva zelo veseli, da sva izbrali Bellario namesto Riminija, saj je bilo mesto bolj umirjeno, manjše in ne toliko nabasano. Parkirišče sva dobili zastonj na ulici (za 4dni!), hotel je bil 350 m oddaljen od plaže. Povsod v okolici Riminija so enake plaže (dobesedno ena zraven druge, označene po številkah), le da so bile v Bellarie bližje hotelom in manj napolnjene kot v Riminiju. Center mesta so zvečer zaprli za avtomobile in naredili peš cono, kar je bilo res super. 

Hotel: Bili sva v hotelu Buona fortuna, vendar naju je stal kar več kot recimo kateri hotel ob obali. Želeli sva sicer v hotel Bellaria, vendar me je nekdo prehitel pri rezervaciji. 

Plaža: hotelska plaža naj bi bila Bagno 25, vendar kljub rezervaciji tam mesta nisva dobili, zato sva šli spraševati naprej. Dobili sva mesto na Bagno 22 (dog friendly) po ceni 22 € za en dan, vključen je senčnik in dva ležalnika (cene se gibljejo med 16 in 25€ na dan). 
Na tleh je mivka, vendar ne tista zoprna kakor pri nas :) Seveda sem med poležavanjem uspela prebrati eno celo knjigo!

Hrana: definitivno jejte testenine, torteline, pice, panine, piadine in vse italijansko :D Jedli sva v restavraciji La Tramontana in Texas, piadine sva probali v baru La nuova stazione, nekaj pa sva jedli tudi v baru na plaži. Cene so primerljive našim. Definitivno ne pozabite na sladoled in kavo!
Tukaj je značilna morska hrana, tako da si jo le privoščite. 





Že v naprej se opravičujem za slike hrane, ampak nisem si mogla pomagati :D

3. Rimini

Do Riminija sva šli kar z vlakom, saj sva imeli železniško postajo tik pred hotelom. Vlak gre enkrat oziroma dvakrat na uro, vozovnica stane 2,2€ v eno smer. Definitivno sem si prihranila živce, ki bi jih zgubila z vožnjo do Riminija in iskanjem parkirišča. 
Nad Riminijem sva bili malček razočarani, saj se do plaže res ni dalo priti. Do morja se iz glavne promenade sploh ne vidi, tako je vse nabito. 
Ogledali sva si nekaj znamenitosti; ostanke amfiteatra, Avgustusov lok, promenado do morja, cerkve in nekaj rimskih ostankov. 



4. San Marino

O San Marinu sem tudi že pisala tukaj. Zapeljali sva se kar do strogega centra mesta (Parking 6 oziroma 7). Cena parkirišča je 1,5€/h oziroma 4,5€ za 5h. Sprehodite se lahko skozi historičen center mesta in do stolpov z muzeji. Veliko je tudi prodajaln z original izdelki (parfumi, ure, torbice), ki so cenejši kot pri nas.
Tudi gorivo sva malenkost dotočili v San Marinu, saj so cene za 10 do 20 centov cenejše kot v Italiji. Italija ima namreč zelo drago gorivo (tudi do 1,8€ na liter benzina) in se zato izogibam dotakanju v Italiji. 


5. Palmanova outlet village

Verjetno poznate outlet trgovine v Palmanovi. Tam ne smete pozabiti iti na sladoled v Grom :D Če pa imate viška denarja se lahko ustavite v Noventa di Piave designer outlet, kjer imajo stvari višjega cenovnega ranga. Nahaja se malo pred Benetkami.


Pri načrtovanju poti sem si pomagala z potovalnim dnevnikom Time to trawell. Ustvarila sta ga Katja in Réda :), maroško-slovenski par, ki ustvarja v Nemčiji. Planer je v angleščini in poleg nasvetov za planiranje potovanja vsebuje tudi dnevnik! Napišeš si seznam stvari, ki jih rabiš vzeti s seboj, seznam hotelov, datume in čase odhodov, plan ogledov, stroške in pa na koncu še spomine. Tale slednja mi je tako luškana, vedno rada izpolnim te strani. Ko pogledam nazaj, me te napisane besede spomnijo na trenutke, ki sem jih doživela. Vsebuje tudi koledar med 2019 in 2022 (hvala bogu, ker smo skoraj 2 leti izpustili). Na koncu planerja imaš tudi prostor za zapiske. 
Dnevnik sem dobila na nagradni igri pri Life od Lavander in vam ga zdaj predstavljam zato, ker me je tako navdušil (in ne zato, ker so mi karkoli dali) :)



Če imate kakšno vprašanje, mi kar pišite :D 



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra