Catherine Bybee: Ne igraj se z mano

 Malenkost sem presekala "resne" knjige z nekaj romancami za sprostitev. Ena od teh je bila tudi knjiga Ne igraj se z mano. Je prvi del serije Prve žene, sledita še dva prevedena dela in dva, ki še nista prevedena.

Serija Prve žene

  1.  Ne igraj se z mano
  2.  Ko vidim tvoj nasmeh
  3.  Preganjanje senc
  4.  Večno pretvarjanje
  5.  Reci to še enkrat


Roman govori o prijateljicah Lori in Sam, ki skupaj vodita elitno ženitno podjetje Alliance, kjer si bogate stranke načrtno najdejo moža oziroma ženo, ter se po določenem času mirno ločijo. Za vse je poskrbljeno. Zaplete se pri eni od strank, ki se ubije. Tukaj podjetje ni moglo izpeljati svoje storitve do konca. Žena umrlega je vsa iz sebe in odločijo se, da jo odpeljejo na križarjenje po Sredozemlju. Tam Lori spozna Reeda, ki izgleda, da je tam naključno. V bistvu pa je zasebni detektiv, ki preučuje eno od Lorinih strank. Reed in Lori se preveč zbližata in zaljubita, vendar je Reed še vedno na nalogi. Vmes še ugotovi, da je Lori skupaj z njenimi prijateljicami v nevarnosti. Ali jo bo uspel obvarovati in ji nato še povedati, da se nista srečala po naključju?
Romance z malenkost akcije so mi res všeč. Tale je v stilu Samanthe Young. Zdi se mi, da me je ravno to vleklo do konca, saj je skozi knjigo ves čas napeto ozračje. Na koncu sem sicer pričakovala malo bolj veličasten zaključek, morda zaradi tega, ker me je res nenormalno vlekla k branju. Vsekakor komaj čakam, da v roke dobim naslednji del. Pisateljičin slog pisanja mi res odgovarja in z veseljem bom prebrala tudi ostale njene knjige.


Hvala knjigarni Galarna za recenzijski izvod!

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra