Julia Quinn: Vojvoda in jaz

 Bridgerton serijo sem zasledila že nekaj časa nazaj, vendar mi zgodovinske romance nekako niso dišale. Potem je prišla še televizijska serija in rekla sem, da moram prebrati knjigo ter pogledati serijo. 

Daphne Bridgetron je potomka londonske elitne družine, ki se giblje v visoki družbi. Prišla je v leta, ko je godna za možitev. Njen ideal je biti poročena in imeti otroke z moškim, ki ga ljubi. A vendar k njej prihajajo samo plehki snubci. Z vojvodo Hastingškim tako sklene dogovor, da si bosta začela navidezno dvoriti. Tako bo vojvoda osvobojen napadalnih mater, ki iščejo primerne snubce za svoje hčere in Daphne bo tako privabila več zanimivih snubcev. A med seboj se začneta zapletati kljub svojemu dogovoru, da se ne bosta zapletla. Vojvoda ima namreč svoje prepričanje, da se nikoli ne bo poročil, kar se ne sklada z Daphnejinim načrtom, čeprav sta si še tako všeč.



Na začetku me branje ni potegnilo, saj mi vso to starodobno dvorjenje ni ravno po godu. Na skrivaj se samo gledajo pa nekaj hočejo, a ne vejo točno kaj. Ne vem, tole mi je pač smešno :D
Skorajda nič se ni dogajalo, komaj po polovici knjige mi je začelo postajati bolj zanimivo, čeprav še zmeraj nisem ravno ljubiteljica zgodovinskih romanc. Roman je napisan tako, da te pritegne in morda bi probala prebrati še naslednji del serije Bridgerton.
Če knjigo primerjam s serijo lahko rečem, da še dobro, da sem knjigo prej prebrala. Če bi gledala samo serijo, mi nikakor ne bi bilo jasno kdo je kdo. V seriji so dodane tudi osebe, ki jih v knjigi ni, tako da je v seriji še enkrat več drame. Knjiga je definitivno boljša kot serija, čeprav igralec, ki je igral vojvodo ni niti toliko slab :D

Če so ti všeč zgodovinske romance, vsekakor poskusi z branjem!
Kako se je zdela tebi? Si bral/a Bridgerton knjige ali gledal/a serijo?

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra