Christelle Dabos: Zimska zaročenca (Zrcalka I.)

 Že zelo dolgo nisem brala fantazije in tale zbirka Zrcalka me je že nekaj časa čakala na seznamu. Videla sem tudi veliko pohvala na knjigogramu :)

Serija Zrcalka francoske pisateljice Christelle Dabos je izšla pri založbi Sanje, trenutno so ravno predstavili 4. del.

Zgodba se vrti okoli Ofelije in njene dogovorjene poroke z moškim s Pola. To je nek drug "svet" in zelo oddaljen od  njene rodne Anime. Svoje delo v muzeju mora pustiti. Ima pa dve moči in sicer sposobnost prehajanja skozi zrcala in branje predmetov (je braljka). Ko zaročenec pride ponjo in jo odpelje v neznano, ji je kmalu jasno, da bo še veliko morala pretrpeti. Ofelija tuhta, kaj bi lahko bil pravi vzrok za dogovorjeno poroko in kmalu se ji tudi svita. Njena pot je trnova, saj njena nova družina in zaročenec preizkušata njene meje, hkrati pa spoznava polno čudnih običajev tega drugega sveta.

Zaključek knjige pravzaprav niti ni zaključek, saj nas pripravi na naslednji del serije, Izginotja v mesečini.

Na začetku se mi je zgodba malenkost vlekla in nisem je takoj začela na polno brati. Ne vem, ali je bila kriva moja bralna kriza ali knjiga. Nekako me ni posrkala vase en lep čas. Silila sem se brati predvsem zaradi tako dobrih mnenj drugih kolegic. Jezik in pisateljičina domišljija sta zelo bogata, kar me je tudi gnalo naprej. Zgodba je bila zanimiva, vendar nekaj mi je manjkalo. Po polovici knjige pa sem hitrostno prebrala 200 strani na mah. Zgodba se je končno začela biti malenkost bolj napeta, kar me je gnalo naprej. Knjiga je primerna tako za najstniške bralce kot tudi za odrasle. 

Vsekakor bom prebrala tudi nadaljevanja, vendar si bom trenutno vzela pavzo :D

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra