Bina Štampe Žmavc: Drobne pesmi

 V juniju sem bila povabljena na dogodek, ki je potekal na vrtu avtorice Bine Štampe Žmavc. Založba Sodobnost nam je pripravila pravo uganko glede dogodka, saj nismo vedele, kam gremo ne čemu gremo :D


No, izkazalo se je, da gre za predstavitev nove pesniške zbirke za odrasle Drobne pesmi, ki jo je Bina Štampe Žmavc ustvarila skupaj z ilustratorko Andrejo Peklar. Pesmi so raznolike, všeč mi je, da je pesnica povzela vse letne čase in tudi vsa čustva. Veliko je motivov narave, rož in vesolja. Čudovito je prepletla človeka in naravo ter spesnila čudovite pesmi. K temu je piko na i dodala tudi ilustratorka z osupljivimi akvareli. Med branjem sem začutila veliko čustev, od radosti do žalosti. Pesnica je eno pesem posvetila tudi žrtvam holokavsta, kar me je še posebej ganilo.

Nekaterih pesmi sicer nisem dobro razumela in v redu je tako, morda jih moram prebrati kasneje ter jih začutila drugače. Pesniške zbirke je dobro imeti doma, saj jih lahko preberemo večkrat v različnih časovnih obdobjih in jih tako tudi čutimo drugače. 

Ena izmed mojih najljubših pesmi pa je Sončne misli:

Sonce ima v glavi
same sončne misli.

Sence so v soncu 
le sončni nesmisli.



Ocena: 4/5

Če te zanima pesniška zbirka, jo lahko dobiš pri Sodobnosti. Bina Štampe Žmavc pa ima tudi veliko kvalitetnih knjig za otroke, prav tako ima čudovite slikanice tudi Andreja Peklar. 

Hvala ekipi Sodobnosti in avtorici Bini za povabilo in gostitev, čudovito je bilo! Vedno je lepo videti in spoznati tudi kolegice blogerke v živo, ne samo preko ekranov.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra