Mojca Širok: Pogodba

 Še ena slovenska kriminalka, ki je požela veliko uspeha. Zaradi njenega slovesa sem se odločila, da jo vendarle vzamem v roke. Baje, da se avtorica lahko postavi ob bok Tadeju Golobu in Avgustu Demšarju.

Naj opozorim, da sem pri kriminalkah dokaj nova, šele zadnje leto se spoznavam s tem žanrom in res mi je všeč. Slovenski avtorji imajo veliko potenciala :)


Zgodba se dogaja v Italiji, v Rimu in malenkost tudi v Palermu, mafijskem središču Italije. Prepletajo se resnični in izmišljeni dogodki, vse se vrti okoli mafije in boja proti njej. Na policiji dobijo primer umorjenega znanega mafijskega odvetnika, ki so ga na njegovem domu razkosali. Istočasno najdejo truplo brez glave na avtocesti, pretepeno žensko najdejo na plaži, v zaporu pa se ubije mafijski šef. Ali so dogodki povezani? Emauele Rubino skupaj s svojo ekipo odkriva zločine. Vzporedno spoznamo tudi zgodbo novinarke Flaminie, zunanjega ministra Paola in ostalih akterjev, ki niti približno niso nedolžni. Kako se bo odvijala zgodba?

Kjer so italjani in mafija zgodba vsekakor ne mora biti enostavna. Večina dogodkov se dogaja istočasno in predstavljeni so iz različnih perspektiv. Težko sem sledila vsem osebam in velikokrat sem se morala vrniti nazaj da ugotovim, kdo je kdo. Sicer sem razumela, da bi moral biti v knjigi seznam oseb, vendar ga v moji ni bilo :(
Všeč mi je bilo, da je na koncu vsakega poglavja stavek, ki te povleče v naslednje poglavje. Jezik je dober, vendar se mi zdi, da se vse odvija z naglico. Sicer v knjigi s toliko podatkov to tudi pričakujem. Zgodba je res obsežna in če vsaj približno ne veš, za kaj se gre pri mafijskih poslih, ti je težko brati. Sama sicer italijanščino razumem in mi ni problema brati njihovih imen, ulic ipd.  
Konec me je razočaral predvsem zato, ker ne maram odprtih koncev. 

Zgodba me je vlekla do konca, želela sem jo prebrati kljub temu, da mi ni "wow". Bom pa z veseljem prebrala tudi prihajajoči drugi del trilogije, Evidenca. 

Ocena: 3/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra