Gabrielle Zevin : Tisoč in ena zgodba A. J. Fikryja

 Tokrat je moja gostja Sara, ki ustvarja profil Knjižni life


O Sari 

Čau, žiujo, kuaj zdej?

Sem Sara, občasno tudi Tea. (odvisno od počutja, pravi moj mož)

Zbiram knjige, rastline in živali. (iwish)

Knjige, branje in knjižnice so postale del mojega življenja predvsem zaradi moje mami, ki mi je, ko sem bila majhna, non stop brala. (Zgodba o Ferdinandu♡) Najljubše knjige nimam (preveč izbire), rada pa določene knjige in avtorje berem znova in znova. Najraje berem fantazijske knjige, v zadnjih letih pa sem se zaljubila še v risoromane. (Načeloma nisem zbirčna in bom prebrala karkoli, le zgodovinske romance mi niso najbolj pri srcu. Also, zagovarjam, da nikoli nisi prestar za YA!)

Živim za Harryja Potterja in vse, kar se vrti okoli te franšize. Prav tako, sem ena tistih, ki svoje ljubljenčke poimenuje po knjižnih/filmskih likih. (Twilight fever v 2010)

Več o meni in knjigah, pa na mojem knjigogramu "knjiznilife".

Zahvalila bi se Patricii za povabilo, da postanem delček njenega bloga.
Odločila sem se napisati kratko objavo o knjigi TISOČ IN ENA ZGODBA A.J. FIKRYJA, katera me je, v prvem polletju 2021, najbolj potegnila vase. (Poleg Frida Kahlo in barve življenja, a o njej kdaj drugič.)


Knjiga govori o 39-letnem vdovcu A.J. Fikryju, ki je lastnik edine knjigarne na otoku Alice. Knjigarni ne gre najbolje, za dodatek pa je A.J. zlovoljen in vase zaprt človek, ki zna biti prav snobovski, kar se tiče knjig.
Veliko pije in nasploh nezdravo živi. V lasti ima redko, dragoceno pesniško zbirko Edgarja Allana Poeja – Tamerlane, katere prodaja, bi mu omogočila upokojitev. Življenje pa se mu nepričakovano spremeni, ko mu ponoči iz njegovega doma ukradejo prav to knjigo, hkrati pa ga v knjigarni pričaka še nenavaden paket.


"𝘕𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘫𝘢𝘮𝘦𝘮 𝘷 𝘣𝘰𝘨𝘢. 𝘕𝘪𝘴𝘦𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘯𝘢
𝘛𝘰𝘥𝘢 𝘬𝘯𝘫𝘪𝘨𝘢𝘳𝘯𝘢 𝘫𝘦 𝘻𝘢𝘮𝘦 𝘱𝘰𝘥𝘰𝘣𝘯𝘢 𝘤𝘦𝘳𝘬𝘷𝘪. 𝘛𝘰 𝘫𝘦 𝘴𝘷𝘦𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘴𝘵𝘰." -𝘎𝘢𝘣𝘳𝘪𝘦𝘭𝘭𝘦 𝘡𝘦𝘷𝘪𝘯


Knjige, knjige in še enkrat knjige.
Če ni bilo dovolj nakazano s knjigarno in Tamerlanom, naj povem, da je roman poln malenkosti, s katerimi knjižnemu molju zaigra srce.
Zgodba me je pritegnila od začetka do konca, saj je življenska(izguba, ljubezen, druga priložnost) in čudovito preprosta, hkrati pa polna presenečenj, ki niso očitna že vnaprej. (npr. "paket" je bil zame čisto nepričakovan)
Všeč mi je bila tudi delitev knjige na 1. in 2. del. Prvi del bolj govori o preteklem in sedanjem življenju A.J.-ja, v drugem delu pa dobimo vpogled v prihodnost.


Ta knjiga definitivno spada na moj "preberi še kdaj" seznam, čeprav si želim, da bi bila malo daljša.
Če želiš srčno, lepo in hitro berljivo knjigo, ti polagam na srce, da je vredna branja.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra