Matt Haig: The Midnight Library

 Danes na blogu gostuje Ines z bloga Bookstaroom :)

O Ines

Sem Ines, zelo sarkastična oseba, ki rada bere (šokantno, kajne?) in ureja knjižne police (prisežem, da imam tudi druge hobije, mogoče). Med študijem nisem veliko brala, tako rečeno, knjige sem prav grdo zapustila, sicer pa berem že od majhnih nog in ne nameravam kmalu odnehati. Moj najljubši žanr so kriminalke, z veseljem pa posežem tudi po kakšni biografiji, fantaziji, znanstveni fantastiki ali sodobni romanci (s krimi priokusom). Obožujem pa stripe, takšne ali drugačne. Najraje posežem po Marvel grafičnih novelah, da lahko med branjem gledam v Thora.

Že kar nekaj let imam ustvarjen profil na Instagramu, kjer govorim o knjigah, kakšno leto pa je minilo, odkar sem bolj resno začela z ustvarjanjem vsebin. Zdaj imam tudi pravi, pravcati blog, ki je postal kot nek moj osebni dnevnik, v katerega vpisujem čisto vse, kar mi v tistem trenutku pade na pamet.

Ker me je Patricia prijazno povabila, da spišem kratko objavo o moji najljubši knjigi, sem izbrala The Midnight Library, ki mi je letos kot prva, resnično segla v srce.


Knjiga govori o punci Nori, ki se ji življenje ne zdi več smiselno, po izgubi pomembnih ljudi v njenem življenju. Tako se znajde v knjižnici, ki stoji na poti med življenjem in smrtjo, kjer jo vodi edina oseba, ki ji je stala ob strani v najbolj hudih trenutkih – knjižničarka. Nora more doživeti veliko različnih življenj, da bi lahko ugotovila, kam spada. Ob knjigi se res lahko zamisliš, koliko dejansko uživamo v življenju, ali ga spoštujemo dovolj, ali bi lahko kaj spremenili? 

Knjiga se me je dotaknila kot še nobena. Oddaja toliko različnih emocij, da sem se ob določenih “življenjih” v zgodbi, kar dobro zamislila. Ob samem branju sem si želela, da bi takšna knjižnica resnično obstajala, da bi imeli možnost okusiti več življenj in s tem tudi ugotoviti, kam spadamo, kje je naš dom. 
Matt Haig je z letošnjim letom postal moj najljubši pisatelj. Obožujem njegov stil pisanja in kako v vsako zgodbo vplete tudi malo osebnosti. Jaz osebno se najdem v veliko stavkih, napisanih izpod njegovega peresa, zato me njegove knjige tudi toliko bolj zadanejo v srce (v dobrem smislu). 
Knjigo The Midnight Library zelo priporočam, če želite umik iz resničnega sveta in vsaj kanček emocij. Ocenila sem jo s 5 zvezdicami.

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra