Tracy Deonn: Legendborn

Tokrat je moja gostja Maja, ki na Instagramu ustvarja profil Knjigolandija :)


O Maji

Sem Maja, oseba, ki obožuje vse povezano z branjem in pisanjem knjig. Trenutno hodim v srednjo šolo (program naravovarstevni tehnik), v prostem času pa rada berem, pišem, rišem in sem v naravi.

Pred slabim letom dni sem se odločila ustvariti profil na Instagramu, kjer bi lahko delila svojo ljubezen do knjig in pisanja z ostalimi. Nastal je profil imenovan Knjigolandija kjer kdaj pa kdaj objavim kakšno mnenje o knjigi, nekaj je objav kjer postavim vprašanje, v parih objavah govorim pa tudi o pisanju. V tejle objavi sem se odločila napisati nekaj malega o knjigi Legendborn, ki jo je napisala Tracy Deonn. Je knjiga, ki sem jo prebrala nazadnje in ki se je uvrstila med moje najljubše :).


Legendborn je fantazijska mladinska knjiga v kateri spremljamo šestnajstletno Bree Metthews. Po tem, ko ji je umrla mama, se hoče otresti spominov na otroštvo in svoj dom, zato se vpiše na zgodnji srednješolski program za nadarjene dijake. S tem se preseli v študentski dom in kot je nam najstnikom v navadi, se na prvi šolski dan s prijatelji odpravi na zabavo. Tu pa se zgodi nekaj nenavadnega. Priča je napadu demonov, ki se hranijo s človeškimi energijami. Kot da že to ne bi bilo dovolj, se z njimi spopadejo študentje skrivne družbe t. i. Legendborn in navadne ljudi obranijo demonov.

Napadu seveda ne bi smela biti priča, zato ji merlin izbriše spomin, a si ga še isti dan nevede obnovi. Ne obnovi si samo spomine tistega večera, obnovi tudi spomine od večera, ko ji je umrla mama. S tem odkrije svoje nenavadne moči in v njej se zbudi sum, da njena mama ni umrla zaradi prometne nesreče. Njena smrt je morda povezana s skrivnostnim društvom Legendborn in Bree je pripravljena storiti marsikaj, da izve resnico o mamini smrti.

Legendborn je 1. knjiga v istoimenski knjižni seriji in hkrati edini že izdani del. Zaradi tega je na začetku zgodbe veliko strani posvečenih gradnji sveta in razlagi vseh nadnaravnih bitij, kako deluje skrivno društvo in kdo so ti demoni, ki napadejo v noči prvega šolskega dne. Vso to razlaganje znan biti dolgočasno, kar je pripeljalo do tega, da se mi je prvih dvesto strani precej vleklo. Veliko bolj mi je bilo zanimivo, kaj se dogaja na šoli in pogovori med Bree in njeno najboljšo prijateljico Alice kot dejanska zgodba, ki se je dogajala v večernih urah in naj bi bila najpomembnejši del. Vendar potem, ko so gradnja sveta in razlaganje o nadnaravnih bitjih mimo, dogajanje postane napeto. Bree odkrije mnogo stvari o zgodovini svoje družine, odkriva kakšne moči poseduje in kaj se zares dogaja v skrivnem društvu Legendborn. Stvari postanejo resne in preden se zaveš, si celo noč buden, ker ne moreš nehati brati.

Res se je vredno prebiti čez tistih prvih dvesto strani, saj preostalih tristo nadoknadi vse. Zdaj nestrpno čakam, da avtorica razkrije kak podatek o nadaljevanju knjižne serije, saj moram nujno izvedeti kako se bo zgodba nadaljevala.

Tole knjigo priporočam vsakemu, ki si želi napete fantazijske zgodbe, ki ga bo držala pokonci pozno v noč.

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf