Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

 Samantha Young je ena izmed mojih najljubših avtoric romantičnih knjig, katero berem že odkar so prvič prevedli njeno knjigo v slovenščino.

Tokrat sem brala serijo "Play on", ki ima tri dele, zadnji je izšel leta 2020 v knjižni škatli Knjiga meseca. Recenzija slednje knjige bo prišla malenkost kasneje. 

Igra življenja 
Zgodba govori o Nori O'Brien, ki živi v malem mestecu v Indiani. Tam sreča popotnika s Škotske in v hipu se zaljubita. Zaradi svojega nesrečnega življenja Nora pobegne z njim na Škotsko in se tam poroči. Vendar kmalu spozna, da to ni to, kar si je želela. V njeno življenje pride še skrivnostni neznanec Aidan Lennox. Od takrat naprej pa se življenje začne igrati z Noro in ji servira vse mogoče preizkušnje

Ta knjiga me je tako prevzela in hkrati vrgla na rit, da nisem mogla verjeti. Avtorica je tako mojstrsko napisala celotno zgodbo, da sem jo res požrla. Vmes sem jokala, se smejala in trepetala. Res preprosto uau. Naučila sem se tudi, da je zelo pomembno komunicirati v vseh odnosih in preprosto verjeti vase.

Ocena: 5/5


Pesem vetra 
Knjiga je iz iste serije kakor prva, vendar se v nobeni stvari ne povezuje. Je popolnoma samostojna zgodba. Skylar Finch je bila nekoč zelo znana najstniška pevka v glasbeni skupini. Slava jo je tako onesrečevala, da je od nje pobegnila. Poleg slave jo je zlomilo tudi življenje. Najdemo jo na Škotskem, kjer na ulicah Glasgowa prepeva in kot brezdomka spi v šotoru na pokopališču. Na ulici je noben ne prepozna in nekega dne pritegne pozornost Killiana O'Dea, ki dela za lokalno založbo. Skylar noče nazaj v slavo in nepotrebno medijsko pozornost, ampak Killian je odločen da jo želi imeti v svojem repertoarju. Kako se bo odvila situacija?

Zgodba me je na začetku takoj pritegnila. Avtorica v knjigah vedno poskrbi za trpeče zgodbe, ki se nas dotaknejo do dna srca. Tukaj sem se morala prav ustaviti in odložiti knjigo, ker mi je bilo tako hudo. Sicer kasneje me knjiga ni tako prepričala kot prej omenjena Igra življenja, vendar sem jo vseeno takoj prebrala. Na koncu mi je manjkal nek zaključek stvari, ki so bile omenjene med samo zgodbo.

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf