Borut Mustar: On, kurba

 Ko sem knjigo prvič videla na družabnih omrežjih sem si mislila, okej. Še en erotični roman. Vendar je mojo pozornost pritegnilo to, da ga je napisal moški. Namreč vse erotične romane, ki sem jih do sedaj prebrala so napisale ženske in res me je zanimalo, kako erotični roman napiše moški. 


Zgodba govori o Maksu, skorajda propadlem kockarju iz Kranja, ki mu grozi izterjava dolgov iz temnega podzemlja. Zaradi svoje zasvojenosti z igrami na srečo živi dokaj klavrno življenje. Nekega večera pa ga skrivnostna Sara reši pred "rubežniki" in mu predstavi idejo, da bi delal zanjo. Maks ima namreč velik talent, ki ga preizkusi tudi Sara. To je seks. Torej če želi biti svoboden in seveda še živ, se bo moral začeti prostituirati. Postal bo moška kurba, a ne cenena. Bil bo spremljevalec uglednim gospem za mastne denarce. Tako bo tudi odplačal svoj dolg. Ali bo Maks zdržal v tej službi? In kakšni zapleti še lahko sledijo?


"Danes si, jutri te ni. Pa če živiš po vseh pravilih ali pa če si ne dovoliš kalupov in živiš življenje na polno."

Priznam, knjiga me je v prvih dveh poglavjih potegnila vase. Moško pripovedovanje mi je res odgovarjalo in bila sem prijetno presenečena nad samo zgodbo. Ta svež stil, ki ga prinese moško opisovanje seksa je bil zanimiv in me vabil naprej. Kmalu sem spoznala, da zgodba ni zgolj erotični roman, vendar tudi nekaj več. V svojih globinah skriva zakotno stran družbe, ilegalne storitve in razmerje moči, ki ga imajo nekateri, za katere niti ne vemo. Te korenine so stkane tako globoko oziroma visoko, da si niti predstavljati ne moremo. Seveda sem posumila, da je nekaj tudi resnična zgodba. Avtor nam sicer to tudi namigne, vendar prepušča domišljiji dejstvo, kaj je res in kaj ne. Tudi če ni se zavedam, da se po vsej verjetnosti take stvari dogajajo tudi v resničnem življenju. Vsekakor je poleg erotične vsebine roman tudi družbeno-kritičen. Predvsem pa nam razbija tudi nekatere predsodke, ki jih morda imamo. Roman je poln tudi skritih sporočil ali modrosti, ki so mi dale misliti. 
Konec ostaja odprt in kar kliče po nadaljevanju. Res bi si želela izvedeti nadaljevanje zgodbe, a do takrat imamo vse prepuščeno domišljiji.

Lahko samo rečem, da je roman res vreden branja. Žal mi je, da ga po knjižnicah, v katere sem včlanjena, nimajo. Vsekakor bi si zaslužila, da jo v roke vzame več bralcev. Kupite jo lahko pri založbi Primus
Zanimiv intervju z avtorjem lahko najdete tudi pri Ajda Naklada

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra