A.B. Krooss: Krog

S knjigo Krog se spogledujem že kar nekaj časa, sem pa zasledila različna mnenja, od najboljših do najslabših. Seveda sem se odločila, da jo preberem še sama, saj imamo različne bralne okuse.


Knjiga govori o Diani, mladi plemiški odvetnici, ki živi razkošno bogato življenje. Je uspešna ženska, ki si želi tudi uspešnega in drznega partnerja. Povabljena je na nogometno tekmo, kjer takoj vrže oči na postavnega seksi španskega nogometaša Valentina, skupaj pristaneta v postelji in se zaljubita. Hkrati pa Valentina privlači golman nemškega kluba Marcus. Med njimi začne teči nabita erotična energija, ki se pretaka med vsemi tremi in tvori krog. Med njimi se pretaka ljubezen, naklonjenost, erotika in prijateljstvo. Sami ne vejo, kaj se pravzaprav dogaja med njimi vendar čutijo, da je tako prav. Kako se bo razpletla zgodba?

Zgodba je zanimiva, predvsem dobimo vpogled v svet slave in blišča, ki ga verjetno mi smrtniki nikoli ne bomo občutili. Ko se lahko pravzaprav v trenutku odločiš, da bi letel na drugi konec sveta in vse je pripravljeno v minuti. Denar res vse olajša, vendar ali si potem še vedno srečen? Zavedati se moramo, da nam denar ne prinese sreče vendar si jo moramo sami poiskati ali narediti.
V zgodbi je res veliko erotike, sprva m je šokirala tale panseksualnost (torej ljubezen do osebe ne glede na spol) saj o tem nisem navajena brati. Če vam o tem ni prijetno brati je pač ne berite. Sicer nimam nobenih predsodkov, ampak v zgodbi je bilo reeees veliko erotike. Za moje pojme skorajda na meji moje zmogljivosti branja :D Pa vendar vse je samo fikcija in v knjigi se lahko dogaja vse. Dogodki se veliko ponavljajo, izgleda kakor izsek iz dnevnika. Sicer ima avtorica potencial in mislim, da bo vsaka knjiga boljša. Vidi se tudi, da je v knjigo vključila svoje znanje o vinih in hrani. Razumem avtoričin namen predstavitve neke višje ravni ljubezni in povezanosti med ljudmi. Zgodbo sem si lahko predstavljala in ravno zato sem jo zaključila, čeprav se mi je na sredini malenkost vlekla. 

Pa vendar, če ste za erotične romane le poskusite z branjem.

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra