Marko Radmilovič: Kolesar

 Kot zadnjo knjigo za #izzivslovenskih sem prebrala Kolesarja, slovensko kriminalko, ki je že dolgo časa na mojem bralnem seznamu.


Zgodba se začne z opisovanjem Krepsovega običajnega življenja. Želi si ga popestriti s kolesarjenjem in v ta namen si kupi celotno opremo, vendar mu ni še uspelo iti na turo. Drugače je tudi profesor zgodovine na srednji elektrotehniški šoli in vodi ure zgodovine v domu upokojencev. Nekega dne po njegovi uri zgodovine ga v sobo pokliče eden od varovancev in mu v roko poda ključ. Krepsu sicer ni jasno, kaj se dogaja. Naslednji dan je varovanec Tomazzini mrtev in z odrezano roko. Krepsu se sanja ne, zakaj mu je dal ključ in kaj odpira. Kriminalistom vse skupaj zamolči in se odpravi v Tomazzinijevo stanovanje, kjer se začne zapletati celotna stvar. Kreps se poda na lov za odgovori, kriminalisti pa za njim, saj mislijo, da je morilec. Vprašanja ga ponesejo v preteklost, v čas 2. Svetovne vojne in koncentracijskih taborišč. Kdo je morilec in zakaj bi umoril varovanca doma upokojencev? 



Moram priznati, da mi je bila zgodba v celoti vrhunska. Do konca si nisem mogla razjasniti motiva, čeprav sem za morilca sklepala kdo je. Zgodovinske teme pri meni niso priljubljene, vendar sem to knjigo brala z užitkom. Sicer se mi je na sredini malenkost vlekla in živce mi je parala Krepsova osebnost. Zakaj ves čas laže, čeprav ni kriv? Neznancem pa zaupa?! Res me je spravil ob živce. 

Tudi naslov Kolesar ni neposredno povezan z zgodbo samo, ampak zgolj s Krebsom. Morda pa jaz ne vidim nekega prenesenega pomena. 

Dobite jo na Beletrinini spletni strani, na Biblosu ali v vaši knjižnici:)


Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf