Irene Begush: Skrivnost v haremu

 Ojla!

Pred kratkim sem prebrala prvi del serije Iz Indije z ljubeznijo avtorice Irene Begush. Že nekaj časa je na moji listi za branje, saj sem videla veliko pohval.


Preeti je hči polkovnika Mideltona in iz Indije sta se vrnila nazaj v rodno Anglijo. Devetnajstletna Preeti se mora predstaviti na svojem prvem plesu in tako sprejemati vabila na ples potencialnih snubcev. Tam spozna tudi markiza Calluma Cochrana, katerega obraz je nenavadno iznakažen. Preeti se ga prestraši. Na drugem plesu v maskah pa ji ukrade poljub. Kasneje je markiz prisiljen zaprositi Preeti za roko, da njeno ime ne bi bilo omadeževano. Že ves čas pa ima občutek, da so mu njegove oči znane. Namreč čudne sanje ima in poskuša ugotoviti zakaj. Kmalu ugotovi, da je doživela grozno travmo, v Indiji so jo namreč ugrabili in odpeljali v harem. Iz tam jo je rešil Callum, sama pa je spomin na travmatični dogodek potisnila v pozabo. 
Preeti sčasoma vzljubi Calluma in po nekaj razburljivih dogodkih se končno poročita.


Sicer mi zgodovinske romance ne ležijo, ampak tale je bila res dobra. Zgodba je bila dodelana v popolnost. Všeč so mi bili nepričakovani zapleti, vse like sem si v živo predstavljala in dihala z njimi. Ves čas sem bila napeta in čakala, da se zgodba razplete. Sicer je na koncu vse šlo samo hitro proti zaključku, kar mi ni bilo ravno prav. Ves čas je zgodba nedolžna in Preeti se tudi tako obnaša, kar naenkrat na koncu pa se pred poroko zgodi spolni odnos med zaročencema, kar se mi ne zdi v skladu z celotno zgodbo.

Všeč mi je, da je Preeti predstavljena kot samostojna in bistra ženska, ki razmišlja s svojo glavo. Tudi markiz ni kot tipičen moški izpred sto let. Tudi Preetijin oče je v mišljenju nadvse napreden. 

Ves čas branja sem se tudi ubadala s prepogibanjem knjige, kar mi je jemalo veliko pozornosti. Namreč še NIKOLI nisem tako težko držala knjige v roki in se jezila zraven. Komaj sem prelomila hrbtišče knjige in še zmeraj mi je lezla skupaj. Vsekakor bi morali pri tisku malo pomisliti. 

Vsekakor jo priporočam ljubiteljem romanc, še posebej zgodovinskih. 

Prebrala sem jo za #izzivslovenskih :) Čakata me še drugi in tretji del serije. 

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra