Suzanne Collins: Balada o pticah pevkah in kačah

 Oj!

Prebrala sem nedavno izdano predzgodbo znane trilogije Igre lakote, ki nas popelje približno 64 let nazaj v preteklost, ko je bil predsednik v trilogiji Igre lakote še osemnajstletni dijak Coriolanus Snow. Z Nejo (Pesem Ptic) sva pred kratkim posnele tudi kviz o tem, kako dobro se spomniva trilogije. 


Coriolanus Snow, dijak Akademije postane mentor tributki iz 12. okrožja Lucy Grayna desetih Igrah lakote v Kapitolu. Skozi zgodbo vidimo, da igre včasih niso bile to, kar so v trilogiji. Snow je odločen, da pomaga zmagati Lucy Gray, tudi če mora za to kdaj golujfati. Združino so namreč na robu propada in komaj shajajo iz dneva v dan. Navzven seveda vse izgleda lepo in prav. Z zmago ali pa zgolj z dobrim sodelovanjem bi si lahko pridobil štipendijo za študij na Univerzi. 
Na začetku je ponižen in dober človek, vendar skozi zgodbo vidimo njegovo spremembo v pohlepnega in brezčutnega človeka, ki bi naredil vse, da pride do svojega cilja. Da bi ugotovili, kako pride Snow iz goljufivega mentorja na igrah do predsednika, boste morali prebrati knjigo. 

"In ne pozabi, sneg pristane na vrhu." -Tigris 

Zgodba je razdeljena na 3 dele z naslovi Mentor, Nagrada, Redar. Na začetku me zgodba ni pritegnila, vlekla se mi je prve 100 strani, nato pa mi je postala zelo zanimiva. Hitro sem brala do konca drugega dela, nato pa se mi je v tretjem delu spet nekoliko vlekla. Bila sem presenečena nad izgledom iger pred trilogijo, ni bilo vse tako luksuzno za tribute kot v trilogiji Igre Lakote. Skozi zgodbo izvemo tudi, kdo si je igre izmislil in od kod so se vzele oponašoje. Izvemo tudi izvor pesmi The hanging tree in kdo jo prvi zapoje.
Zgodba je dobra in odlično napisana, zaradi česar me je tudi vleklo k branju. Avtorica zna z besedami in dogodke opisuje tako živo, da sem se tresla ob vsakem napetem stavku. Se mi pa ne zdi smiselno odkrivanje tople vode s takimi predzgodbami o zaključenih serijah, kar počne veliko avtorjev. Če je zgodba zaključena, je zaključena. Po branju sem imela mešane občutke, vendar sem bila vseeno vesela, da sem jo prebrala.

Še vedno  priporočam branje vsem tistim, ki obožujete trilogijo Igre lakote :) 

Ocena: 4/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf