Nina Pleterski Puharič: Počitnice

 Ojla!

Že nekaj časa sem na lovu za zanimivimi knjigami slovenskih avtoric (zaenkrat so na mojem seznamu vse ženske) in med iskanjem našla tudi knjigo Počitnice, ki jo je napisala Nina Pleterski Puharič. Avtorica mi je knjigo poslala kot recenzijski izvod.

Nina je odvetnica, ki je z izdajo knjige izpolnila svojo "bucket list" željo in si knjigo podarila za rojstni dan. Knjiga je bila tako dobra, da bi morda lahko napisala še kakšno knjigo v prihodnosti :)

Roman govori o Aidi, sveži (skoraj) diplomantki, ki gre na počitnice skupaj s teto Andrejo v Dalmacijo. Že pred odhodom se ji začenjajo dogajati čudne stvari in sicer izgleda, kot da je nekdo vdrl v njen telefon. Skozi slušalke namreč sliši zasebne pogovore neznanih ljudi. Ta napet začetek v knjigi te kar povleče v zgodbo. V Dalmaciji spozna privlačnega Filipa, ki vzbudi njeno pozornost. Kasneje postaneta tudi par. Živce pa ji para tudi "najboljša prijateljica" Eva, ki iz vsega dela dramo in Aidino samostojnost potiska k tlom. V Ljubljani tako Aida ves čas trpi in ne ve, kako naj se pravzaprav odkriža toksičnih ljudi. Edini, ki ji da neko upanje v poštene ljudi, je novi sostanovalec Tilen. Se bo Aida končno uprla Evi in se osvobodila njene teže, bo izvedela kaj je pravzaprav naredila in nenazadnje kaj za vraga se dogaja z njenim telefonom?

Stil pisanja mi je všeč, kar potegne te v knjigo. Morda nisem navajena zgodbe brez poglavij, saj se potem nikakor ne morem ustaviti na delu, kjer lahko rečem, da je nek premor. To mi je delalo težave, sem pa zaradi tega knjigo tudi hitreje prebrala :D Aida se mi zdi tak miren lik, ki se nikakor noče zaplesti v prepire. Ima veliko prtljage in tudi veliko bremen, ki jo vsakodnevno težijo. Veliko ljudi jo izkorišča in jo ima za copato. Tega se podzavestno zaveda, vendar nič ne ukrene. Kmalu se s pomočjo Tilna postavi na realna tla in začne osebnostno rasti. Všeč mi je tudi to, da avtorica predstavi Aidino pot rasti skozi zgodbo. Tako lahko bralcu da misliti, ali ni morda tudi sam tak. Odtenek skrivnostnosti v knjigi mi je všeč, saj bralca vleče k branju. Morda je res veliko drame na enem kupu, ampak vseeno se da knjigo da prebrati tudi, če ne maraš drame :D 

Je krajša knjiga (150 strani) a zaradi tega nič manj podrobna. Je lahko branje, idealno za na plažo ali kakšne počitnice. Prileže se tudi kot odmor po kakšni težji knjigi.

Knjiga je polna odličnih razmišljanj. Prilagam en citat za pokušino:

"Nikoli ne veš, kdaj se ti zgodi, da bo tvoj molj predolg in boš za vedno izgubil možnost pobotanja in spregleda v resnici nepomembnih nesporazumov. In prav v takih situacijah se naučimo, katere stvari so zares pomembne in za katere se je vredno truditi ter kdaj tudi pozabiti na lasten ponos ali načela. Pomembni so bližnji LJUDJE."

Knjigo lahko dobite v knjižnicah, ki so navedene na spletni strani. Za več informacij pa lahko kontaktirate avtorico direktno.

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra