Jesenski knjižni izziv


 Ojla!

Za popestritev letošnje jeseni sem se odločila, da naredim en lahek jesenski knjižni izziv. Do konca novembra bo potrebno prebrati pet knjig in sicer:

1. Triler

2. Jesenska naslovnica (rumena, oranžna ali rdeča)

3. Knjiga, ki je tudi film

4. Knjiga z drevesom na naslovnici

5. Knjiga, ki se vsaj delno dogaja jeseni


Izberete lahko katerokoli knjigo po lastni izbiri, le da ustreza posameznemu kriteriju. Izziv traja do 30. novembra. 

Pripravila sem tudi predlogo, na kateri na koncu napišete naslove knjig, ki ste jih prebrali. Ko jo izpolnete, mi jo do 3. decembra pošljete na e-naslov navalovihvrstic@gmail.com in izmed vseh sodelujočih bom izžrebala 2 nagrajenca, ki bosta prejela knjigo. Ena bo kriminalka, druga pa romanca. V e-pošti mi napiši še, za katero knjigo se želiš potegovati. Vesela bom tudi, če boste svoje prebrane knjige delili tudi na družabnih omrežjih in me označili. Lahko uporabite oznako #jesenskiknjizniizziv (upam, da vam ni predolg :D). 

Če slučajno že bereš kakšno, ki ustreza kriterijem, jo lahko dodaš 😊 šteje se prebrana knjiga. 

Če imaš kakšno vprašanje, mi piši. 

Veselim se vašega sodelovanja!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra