Antti Tuomainen: Mož, ki je umrl

 Zdravo!

Tokrat je na vrsti en triler in sicer Mož, ki je umrl. Knjigo mi je poslala Sandra iz mojaknjiga.si. Na spletni strani lahko najdeš veliko knjig po ugodnih cenah :) 

Knjiga govori o Jaakku, 37-letnemu uspešnemu lastniku gobarskega podjetja na Finskem. Zdravnik ga nekega dne seznani da umira, saj ga nekdo že nekaj časa zastruplja. V teh kratkih nekaj dnevih, v katerih se knjiga odvija, se zgodi en kup reči. Jaakko je priča ženini izdaji, dvem smrtim in kupu nasilja. Trdo odločen je da ugotovi, kdo ga hoče ubiti in kdo hoče unčiti njegovo podjetje. Zgodba je polna preobratov, čudnih likov in dogodkov, ki jih na začetku knjige ne pričakuješ. 



Zgodba ima nekaj prvin trilerja, a je bolj zgodba z veliko črnine. Skorajda komedija. Pri branju se poznajo skandinavske vrste zgodb. Zgodba je lepo berljiva, kar vleče vase. Morda sem jo želela čimprej končati, ker je v meni vzbujala neprijeten občutek. Pri koncu sem bila malenkost razočarana, pričakovala sem bolj "boom" konec, glede na to, kako so se presenečenja vlekla skozi zgodbo. :D

Ocena: 3,5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra