Knjižni tag po vaših vprašanjih

Zdravo!

Pred časom sem vas na instagramu vprašala, da mi postavite nekaj vprašanj, ki bi jih lahko odgovarjala v sklopu knjižnega taga. In tukaj so :)


1. Kaj rada bereš in zakaj?

Večinoma berem romance, ker me sproščajo in napolnijo z energijo. Po navadi jih zberem za sprostitev. Zadnje čase pa sem začela brati tudi razne družbene romane, kriminalke, priročnike, pesniške zbirke. Saj sem jih tudi prej brala, vendar zelo redko.

2. Kateri je tvoj najljubši citat iz knjige?

Najljubši citat je iz knjige Vas j**e ego? pisateljice Ingrid Divković: "V tebi sta dva volkova. En predstavlja zlo, drugi dobro. Vedno zmaga tisti, ki ga hraniš."

3. Katera je najdaljša knjiga, ki si jo prebrala?

Verjetno bo to Ana Karenina za maturitetni esej 2016 :D 

Če sem knjigo sama izbrala, je bila pa to prva knjiga Lux serije Jennifer Armentrout. 

4. Katere je najkrajša knjiga, ki si jo prebrala (brez otroških)?

Paolo Giordano: V času epidemije (60 strani), če ne štejem pesniških zbirk.

5. Si kdaj razmišljala, da bi napisala svojo knjigo? Če ja, kakšne zvrsti bi bila?

Ja, sem se parkrat tudi lotila, vendar nikoli dokončala. Romanca s pridihom skrivnostnosti oziroma nekega problema, ki bi se pojavil.

6. Katera je bila tvoja najljubša knjiga v otroštvu?

Svetlana Makarovič: Kosovirja na leteči žlici

7. Ali si katero knjigo začela brati že večkrat, pa je še sedaj nisi prebrala?

Mislim, da še nobena.

8. Zadnja knjiga, ki si jo prebrala do konca?

Sabina Štrubelj: Hotel Lavanda (spet! :D)

9. Koliko knjig imaš na svoji polici?

Joj, nisem jih že dolgo preštela, ampak na zadnje je bilo okoli 65 :)


Kaj pa ti? Knjižni bloger ali bookstagramer, pozivam te, da rešiš knjižni tag! :)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf