Alex Michaelides: Tiha pacientka

 Zdravo!

Tiha pacientka je prvenec med trilerji leta 2019 in sodeč po ocenah drugih se mi je zdel kar obetaven. Čeprav se šele spoznavam z žanri, ki niso romantični ali družbeni romani sem z zanimanjem posegla po knjigi.

Knjiga govori o Alicii Berenson, znani slikarki, ki je znana tudi po tem, da je petkrat ustrelila svojega moža. Ker je umor zelo razvpit, so njene slike dosegle astronomske vsote. Zaprta je v Mirnem gaju, psihiatrični ustanovi v severnem Londonu. Že od umora ne govori in terapevti so že obupali nad njenim okrevanjem. Theo Faber je mlad psihoterapevt, ki si na vse načine želi pomagati Alicii, da spregovori in predela svojo tragedijo. Tako se prijavi na prosto delovno mesto forenzičnega psihoterapevta v Mirnem gaju. Takoj se pogovori z nadrejenim in predlaga, da bi on prevzel Aliciino zdravljenje. Vendar na njegovih urah terapije Alicia molči. Ali bo uspel razvozlati skrivnost? Aliciina molčečnost je samo vrh ledene gore in skozi knjigo se bo ta začela odkrivati. 

Na začetku knjige me je zgodba povlekla vase, nato pa nekje do zadnje tretjine knjige nisem bila tako impresionirana. Stil pisanja me je vlekel naprej, saj so se skrivnosti postopoma odkrivale. Hkrati je bila pripoved iz Aliciinega dnevnika in Theotova perspektiva. Potem pa v zadnji tretjini knjige.... Nevem kako bi opisala občutek v moji glavi. Zgodba je preprosto "mindblown". Moj občutek v glavi je bil tak, kot ga opisuje emotikon z raztreščeno glavo. 

Kot celota mi je bila knjiga všeč, čeprav nisem navdušenka nad psihoanalizami in delovanjem človeške psihe. 

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf