Andrew Sean Greer: Manj

 Ojla!

Tole knjigo sem zasledila na instagramu in kot nalašč paše tudi v Poletni bingo 2020. Končno sem zapolnila svoj prvi bingo. Knjigo sem uvrstila v LGBT+ literaturo. Enim je knjiga zelo všeč, drugim pa nič posebnega, zato me je res zanimal moj odziv.    

 

    

Knjiga govori o Arturju Manju, pisatelju, ki bo kmalu dopolnil 50 let. Poleg tega ga muči tudi to, da se bo njegov nekdanji ljubimec poročil. Zato pa se odloči, da bo raje kot na poroko šel na pot okoli sveta. Začenja sprejemati različna vabila na dogodke, predavanja, nagrade in tako gre po svetu. Na svojih postojankah sreča stare znance. Iz Mehike ga pot vodi do Evrope, nato pa do Japonske. V romanu je Arturjevo razmišljanje in nasploh dejanja opisano v tretji osebi, kar me je malo medlo. Ves čas skače iz sedanjosti v spomine iz preteklosti, na kar sem tudi morala biti zelo pozorna. Ima veliko kompleksov in notranjih nasprotij, ki ga motijo. 

Zanimivo je tudi to, kako se junak poistoveti s svojim priimkom. Torej za vse se počuti nekaj "manj".

Morda knjiga ni zame v tem življenjskem obdobju, v katerem sem zdaj. Morda bi jo kasneje drugače razumela, vendar mi sedaj enostavno ni ugajala. Rada berem lahkotne romane, ki niso preveč komplicirane. Pri tej nisem pričakovala velikih čustvenih izlivov, ampak so bili.  Po navadi prekinem z branjem knjig, ki me ne potegnejo, ampak tale pa je imela zelo dober slog pisanja in humor, ki me je vlekel naprej. Sem pa velik del knjige dobesedno preletela, saj me razen določenih dogodkov zgodba ni povlekla. Všeč mi je, da je bila gejevska vsebina izpostavljena brez tabujev. 

Sicer pa še dobro, da nam vsem niso iste knjige všeč, saj potem si ne bi bilo možno ničesar izposoditi v knjižnici :D

Ocena: 6/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf