Jorge Bucay: Pot sreče

Zdravo!

Tokrat predstavljam še eno izmed življenjskih knjig oziroma priročnikov. V knjižnici sem pograbila Bucayevo Pot sreče, kasneje pa sem ugotovila, da je tale knjiga zadnja iz zbirke Kažipoti.

Zbirka Kažipoti
  • Pot samoodvisnosti
  • Pot srečanja
  • Pot solza
  • Pot sreče
Bucay me še nikoli ni razočaral. Njegove uspešnice Ljubiti z odprtimi očmi in Ti povem zgodbo? sem prebrala in bile so vrhunske. 
V tej knjigi pa se je Bucay dotaknil sreče. Ali smo srečni, kdaj smo srečni in kako biti srečni?
Na koncu smo mi sami vedno tisti, ki krojimo svojo srečo in se odločimo da bomo srečni. 



"Da bi prevzel odgovornost za svojo srečo moraš sprejeti, da je smisel odvisen od tebe."

" Edino, kar zares imaš, je tisto, česar ne moreš izgubiti v brodolomu."

"Ni pomembno nekam prispeti, pomembna je pot. V resnici ni pomembno nič drugega, samo pot."

Tole knjigo oziroma celotno zbirko Kažipoti priporočam vsem, ki si želite lahkotnih življenjskih knjig s pomembno vsebino. Branje Bucaya te mentalno ne izmuči (mene žal nekatere take knjige ja), ampak ti da nek nov zagon za odkrivanje samega sebe. 
Ob priliki bom v roke vzela še ostale njegove knjige.

Ocena: 9/10




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf