Alice Clayton: Seksi sosed

Zdravo!

Knjigo Seksi sosed sem že velikokrat videla v knjižnici, ampak si je nikoli nisem sposodila. Sedaj med karanteno pa sem videla, da je na voljo v mobilni aplikaciji Emka knjige, in to zastonj!
Seveda sem jo prebrala in ni mi žal :D



Mlada simpatična arhitektka za notranjo opremo Caroline Reynolds se preseli v stanovanje svoje šefice. Družbo ji dela prikupen maček Clive, ki ga ima za svojega prijatelja in zaupnika. Najbolj se je veselila prve noči v svojem novem stanovanju, vendar jo zmoti sosed s svojimi zvoki. Kmalu Caroline ugotovi, da ima njen sosed pestro spolno življenje z različnimi izbrankami. Vsako noč je bolj neprespana in razdražena, saj sama nima nobenega spolnega življenja. Eno noč pa ji poči film in odpravi se do sosedovih vrat. Takrat preskoči nekakšna iskrica med njima. Caroline in Simon nato skleneta premirje in se začneta prijateljsko družiti.
Njuni prijatelji se med seboj poparčkajo, ona dva pa zraven večinoma držita svečo. Na vikend izletu ob jezeru pa se za vseh šest prijateljev situacija spremeni. Ali bodo vsi našli svoj srečen konec?

Knjiga je o-dli-čna. Nisem pričakovala, da jo bom tako hitro prebrala. Med branjem sem doživljala Carolinina čustva, se jezila, smejala in trepetala.
Knjiga je res lahkotno in dobro napisana, z veliko humorja in lepih trenutkov. Pričakovala sem, da bo veliko erotičnih trenutkov, vendar knjiga sploh ni takšna.
Sama sem se najbolj našla v njenih dogodivščinah z mačkonom in v njenih notranjih monologih.
Zanimivo mi je bilo tudi prevajanje dela, saj sem noter našla kar nekaj primorskih besed :) Me zanima, če je prevajalka iz primorskih koncev ali se je pa naša govorica tako razširila (brioš=rogljiček). ;)

Hvala Mladinska knjiga za zastonj knjigo :D

Ocena: 10/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra