Urška Pavčnik in Joni Sotošek: #lepdantuditebi

Ojla!

Nekaj časa nazaj sem imela manijo kupovanja oziroma izposojanja knjig slovenskih avtorjev, saj si želim čim bolje spoznati slovensko knjižno sceno.
Med drugim sem si kupila tudi knjigo Oopsi.si blogerjev, Urške in Jonita (kakor ga Urška poimenuje 🙂). Res da je stala nekaj časa na polici, ampak sem pa komaj čakala, da jo preberem. Mimogrede, knjiga je znižana v spletni trgovini www.oopsi.si 😁


Knjiga govori o življenjski poti Urške in Jonita, o njunem poslovnem uspehu in pripetljajih.
Najprej berem Urškino predstavitev in moram priznati da je bilo, kot da sem brala svoj opis. Glede dvomov vase, odnosa v družini, o tem kako je bila dobra v šoli a nikoli ni vedela točno kaj bi bila po poklicu, o tem kako je ubistvu vzljubila svoj študij... V vsem sem se našla. In Jonitova predstavitev me je kar vrgla na rit, koliko stvari se mu je zgodilo.
In na rit me je vrgel tudi njun prvi projekt za katerega sploh nisem vedela. Občudujem to, kar sta naredila iz Oopsija, ampak prvi projekt je pa še dodaten plus.

Veliko sta govorila tudi o negativnih komentarjih bralcev. Pa da je velika razlika med izražanjem svojega mnenja, žaljenjem, pljuvanjem... Tudi sama kdaj ti zaznam na družbenih omrežjih in ni mi prijetno brati. Če se sama s kom ne strinjam sem tiho in ga enostavno unfollowam ali pa mu zasebno napišem o kakšni stvari, o kateri seveda vem iz svoje stroke.

Ljudje se res znajdemo v negativnih situacijah predvsem zaradi svojega mišljenja. Filozofija, ki je opisana v knjigi je kot nalašč za vse, ki jih kdaj preganjajo dvomi, strah in negativne misli.
Prav tako se že nekaj časa opominjam s stavkom "ne sekiraj se za nekaj, na kar nimaš vpliva".

Knjiga me je potegnila tudi glede stila pisanja. Sproščen in hitro berljiv. Kot da bi bila na kavi s prijateljico, kjer bi se pogovor odvil smer globokih življenjskih misli. Kar požirala sem stavek za stavkom.

To knjigo morate prebrati če ste skozi zaviti v negativne misli, če imate opravke z negativneži, če se želite podati na svojo poslovno pot ali pa že hodite po njej ali pa enostavno zato, ker ti njune besede o osebni rasti in odnosih odprejo oči.

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf