Skrb za finance



Ojla!

Danes bom z vami delila nekaj nasvetov za ravnanje s financami, ki bi vam lahko prišli prav :)
Veliko denarja porabimo za neumnosti, vendar če spremljamo svoje finance to tudi opazimo in z zapravljanjem postopoma prenehamo.

Risultato immagini per finance


Od začetka faksa si stroške pišem v tabelo, kjer so ti razdeljeni po vrsti. Najprej sem si jih zapisovala na roke v tabelo, potem pa je prijateljica "izumila" super excel tabelo za stroške, ki sem si jo priredila po svoje. Seveda nisem super mojstrica v izdelavi excelovih tabel, tako da mi prizanesite :D

Tukaj je moj primer tabele. Seveda si jo vsak lahko po svoje oblikuje. Kategorije si lahko oblikuješ po svoje. Razdelke si uredi po mesecih. Ne pozabi uporabljati excelovih funkcij, da bo seštevanje in odštevanje lažje.
Jaz pri prihodkih dodam še prihranek/minus iz prejšnjega meseca.

Preglednico si nato naložiš v Drive, saj tako lahko do nje dostopaš tudi preko telefona na Google preglednice. Tako se ti vedno znova posodablja, ko kaj vpišeš vanjo.

S takim sistemom sem se naučila šparat tam, kjer lahko. Recimo nepotrebne reči v trgovini, obleke, torbice (ki jih v resnici ne rabim). Tudi telefon imam za 200€, saj mi je res butasto dajati za telefon 800€, ali pa ne menjujem 8 let starega računalnika, ki še vedno dela.
Tako lahko denar porazporedim tam, kjer ne bi rada šparala. Recimo hrana brez embalaže, domači pridelki (ki so po navadi dražji), jajca proste ali ekološke reje...

Vsak mesec si dam sorazmerni delež denarja (ki ga seveda lahko dam) na stran, za razne počitnice ali stvari, ki si jih želim kupiti.

Ali si tudi vi finance urejate na tak način, ali kako drugače? :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra