DIY: Svečke Oilright iz odpadnega olja

Ojla!

Tokrat se objava spet nanaša na svečke, v enem od prejšnjih blogov sem delila postopek za recikliranje svečk.
Tokrat pa sva izbrala "kit" za izdelavo svečk iz odpadnega Oilright, ki sva ga kupila v Tušu pred enim letom (ups, nisva se uspela lotiti do zdaj). Poleg tega kompleta prodajajo tudi že narejene svečke.

Ker nama kdaj pa kdaj ostane kaj olja od cvrtja, ga tudi shranjujeva. Olja se nikakor ne meče v odtoke, saj v prvi vrsti lahko zamaši vaš odtok ko se strdi ali pa povzroča hude težave na čistilni napravi (odstranjevanje le tega iz površine vode grozno smrdi, občutila sem na lastni koži). Če pa mastna voda zaide v okolje lahko povzroči veliko škode v ekosistemu.


V kompletu se dobi prahec za svečke, stenje, podstavke za stenje, žličko ter navodila. 
Najprej sem precedila olje, odmerila 100 mL in dodala 1 merico praha. Nato sem segrevala v mikrovalovni pečici 2 minuti, dodala še 2 merici praha in premešala. Nato sem zmes vlila v prazen lonček svečke, ki sem ga očistila pri prejšnjem izdelovanju svečk. In voila, svečka je nared. 


 Sploh nima vonja po olju, rahlo se voha vonj borovnice, ki je ravno prav intenziven.



Sprva sva bila malo razočarana, saj lahko uporabiš 100 ml odpadnega olja za eno svečko, torej 300 ml olja za 3 svečke, za kar dobiš pripomočke v kompletu. Nama pa je ostalo ogroooomno odpadnega olja. 
Ampak okej, bilo je zabavno izdelovati svečke in sigurno se jih bova še lotila. Če je kompletek stal cca. 5€ (na njihovi spletni strani sedaj stane cca 8€) in s tem narediva 3 svečke je sigurno bolj ugodno kot pa če kupiva na primer novo Yankee Candle. Za povrh je slednja še iz parafina, ki pa je neobnovljiv vir iz nafte in lahko škodi zdravju. 

Sigurno bova komplet še kupila, v drugem vonju :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra