Christina Lauren: Prelepa Skrivnost

Ojla!

Po dolgem času spet objavljam oceno knjige. Imela sem nekakšno "bralno krizo", v zadnjem času namreč nisem veliko brala.

Tokrat je na vrsti knjiga dveh pisateljic, Christine in Lauren, ki sta skupaj uspeli spraviti še eno odlično knjigo. Oceno njunih prvih treh knjig najdeš tukaj. 

Knjiga govori o američanki Ruby Miller, ki je po končani fakulteti prišla na pripravništvo v neko inženirsko podjetje v London. Ima pa tudi sanje, da bi podiplomski študij nadaljevala na Oxfordu pri svoji vzornici. Že nekaj mesecev pa je zatreskana v glavnega direktorja urbanističnega načrtovanja v svojem podjetju, Nialla Stello.
Ko jo en da šef obvesti, da bo morala namesto njega na službeno potovanje v New York skupaj z Niallom Stello, se ji zamegli pred očmi.
Do tistega trenutka jo Niall ni opazil, vendar ko se začne potovanje, se z vsako sekundo bolj privlačita. Vendar ima nedavno ločeni Niall čustvene težave. Rezultat njegove nezdrave zveze je nezaupanje, nesproščenost in brezupnost, kadar gre za ženske. Ali ga bo Ruby uspela "pozdraviti" in mu pokazati, kako izgleda zdrav odnos? Ali bosta uspela prebroditi vse zaplete?


Knjiga je bila preprosto nora. Kar požrla sem jo v dveh dneh. Vedela sem, da je prisoten privlačen stil pisanja obeh pisateljic, ampak knjiga me je vseeno presenetila. Všeč mi je bilo, da sta poleg romantike noter vpletli še dejanske probleme, ki se lahko pojavljajo v zvezah: nezaupanje, čustvene težave, zaznamek iz prejšnjih zvez...
Še ena stvar, ki mi je bila všeč je bila ta, da se knjiga ni končala s poroko in otroci po šestih mesecih od prvega srečanja :D (kakor se take knjige rade končajo).

Ocena: 10/10


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf