Kako preživeti faks?

Hejla!

Letos sem že četrto leto študentka ljubljanske fakultete in lahko rečem, da sem se v vsem tem času naučila kar nekaj trikov kako pravzaprav najlepše preživeti faks :)



Seveda je odvisno tudi na kateri faks hodiš, vsak ima svoj ritem. Jaz lahko povem, kako je v mojem primeru in kaj sem se iz tega naučila. Delila bom svojih 16 nasvetov, ki se mi zdijo najbolj koristni.

1. Ne sekiraj se glede faksa, prej ali slej ga boš naredil/a :)
2. Vedno pojdi na prvi rok izpitov, iz mojih izkušenj so najlažji
3. Hodi na tista predavanja, ki so pomembna in se ti zdijo zanimiva (ne podpiram "špricanja", ampak tudi mučenja sebe ne ;) )
4. Probaj dobiti kakšne stare izpite, izpiske, povprašaj starejše letnike o izkušnjah s profesorji in predmeti
5. Pri vajah in seminarjih probaj čim bolj slediti: na praktičnih primerih se veliko naučiš
6. Udeleži se kakšnega dogodka, ki ga organizira študentska organizacija tvoje fakultete, spoznal/a boš veliko novih ljudi in se tudi zabaval/a
7. Delaj si dobre zapiske iz predavanj
8. Pojdi pogledat tudi nočno življenje
9. Uporabljaj javni prevoz ali kolo; je najceneje, čeprav je včasih tudi malo zoprno ampak verjemite, vožnja z avtom je veliko bolj zoprna po Ljubljani
10. Če ti čas dopušča, si najdi kakšno občasno študentsko delo
11. Najdi si dobre cimre (ali si v študentskem domu ali pa v stanovanju)
12. Pozanimaj se, ali ti pripada štipendija (Zoisova ali Državna)
13. Izkoristi bone :) Veliko restavracij ima to ugodnost za študente (če se ti ne da kuhat in pomivat je super zadeva :D)
14. Če ti čas dopušča, pojdi na izlete, ki jih ponuja ŠOU (poceni, pa še veliko stvari se da videti) ali pa se udeleži ekskurzij v okviru študijskih programov (poučni pa še zastonj ponavadi)
15. V okviru Univerze v Ljubljani se lahko vključiš v obštudijske dejavnosti= zastonj šport :D
16. Vključuj se v projekte, ki ti jih ponujajo na faksu (če jih ne, jih izbrskaj sam/a). Nekateri so tudi dobro plačani pa super izkušnje dobiš za svojo nadaljnjo kariero


To so moje izkušnje iz Ljubljane, kakšne so pa vaše? Ali imate tudi vi kakšne nasvete? Napišite mi v komentar :)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf